Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Серпень 2014
 

Реклама

Коли всі йдуть додому, вони – на роботу | Газета 7 Днів

Коли всі йдуть додому, вони – на роботу

28.08.2014 00:00

Директор служби Микола Ніколайчук підписує акт про виконання робіт разом із Василем Котиком, мешканцем будинку на вул. Чорновола, 40.

– Хлопці з «Рівне Дім Сервісу» дуже добре працюють. Із часу, як створили підприємство, з аварійними ремонтами електрики, водопроводу й забитою вночі каналізацією проблем не стало. Було як: відомчі аварійні бригади до внутрішньобудинкових мереж не торкаються. А жеки що? Якщо когось із чергових і знайдеш уночі, хіба що перекриють воду до будинку. У кращому разі – закриють стояк. Ці ж хлопці миттєво виїжджають на аварію, все швидко ремонтують і звітують перед мешканцем, який їх викликав, і перед нами, щоб не турбувалися й могли зняти заявку з контролю. Навіть якщо з’ясовується, що ту поломку мають лагодити не вони, а жеківці, то все одно ремонтують. А нам люди телефонують і дякують!

Ось так оцінює роботу відносно нової аварійної служби «Рівне Дім Сервіс» спеціаліст міського інформаційного сервісу «1553» Ярослав Дідчук. Погодьтеся: якщо вже оперативні чергові телефонної гарячої лінії міськвиконкому (а їм весь час доводиться вислуховувати й переадресовувати за призначенням нарікання, скарги, а, бува, й не зовсім коректні крики відчаю рівнян, що постраждали від комунальних форс-мажорів) оцінюють роботу аварійки на «відмінно», то служба ця і справді чогось варта.

Зустрітися з директором аварійної служби Миколою Ніколайчуком кореспондентові вдалося не відразу: на номер, що ми залишили в диспетчера, він потелефонував наприкінці робочого дня. До вашої уваги розмова нашого кореспондента з керівником порівняно молодої, але вже відомої в Рівному, сервісної служби.

– Сьогодні навіть очей не зімкнув, – поскаржився Микола Віталійович, відразу вводячи нас у тему. – Була складна аварія на Північному: прорвало трубу у квартирі, водою заливало кілька поверхів. А власників немає, й ніхто не знає, де вони. Аби не залишити на вихідні без води аж два під’їзди (це – понад шістдесят квартир у дев’ятиповерхівці – авт.), довелося добре помучитися. Тепер нам жек «спасибі» скаже, бо випала аварія на наше чергування. Я, взагалі-то, у відпустці, але така вже в нас робота. Працюємо у вихідні й уночі – від п’ятої вечора до восьмої ранку. Усі додому йдуть, «Рівне Дім Сервіс» – на роботу. В середньому – п’ятнадцять заявок за зміну. Ми вже підрахували, що виконали біля десяти тисяч аварійних виїздів, і значна кількість із них – у нічний час.

– А скільки мешканці платять за нічний ремонт?

– Нічого взагалі. Ми усуваємо аварії внутрішньобудинкових мереж електропостачання, холодного водопостачання та каналізації, подекуди – й гарячої води та опалення в будинках, що числяться на балансі рівненських ЖКП, а це – 867 будинків, старих, зі зношеними або майже зношеними мережами. Також обслуговуємо кілька ОСББ. Вартість аварійних робіт входить у квартплату, до тарифу за обслуговування будинку. У квитанціях, що приходять до мешканців, це пункт 41 – «Технічне обслуговування та аварійне обслуговування» – 0,023 копійки за квадратний метр квартири. Наприклад, якщо площа квартири 50 квадратів, то для мешканця послуга обійдеться аж в одну гривню 15 копійок на місяць. Бензин від того часу, як ми розпочали роботу, подорожчав майже вдвічі, а тариф за аварійне обслуговування взагалі не переглядався з 2009 року. Мусимо якось економити. На жаль, і на зарплаті: в «Рівне Дім Сервісі» працюють дуже добрі фахівці, але отримують вони менше, ніж сантехніки в жеках. При цьому не згадаю жодного випадку, коли б хтось на роботу прийшов хоча б «пом’ятий». Наш персонал завжди уважний, ввічливий, майстри працюють у спецодязі встановленого підприємством зразка. А головне, їхня мета – не просто ліквідувати аварію, але знайти можливість не залишити людей без води чи світла на тривалий час.

Люди в нас тримаються свідомо, вірять у перспективу. Бо наше підприємство зараз на підйомі. Ми почали надавати платні послуги зі сантехнічних та електромонтажних робіт, які мають дедалі більший попит у рівнян. Все робимо якісно й значно дешевше, аніж приватники-бомбили, а головне – з гарантією. А зараз відкриваємо новий напрям діяльності – створюємо управляючу компанію «Рівне Дім Сервіс».

– Невже це вигідно? Адже жеки постійно нарікають, що для обслуговування будинків не вистачає квартплати.

– У тих будинках, де квартир багато, квартплати вистачає й на утримання будинку, й на капремонти, особливо якщо брати участь у муніципальних і міжнародних програмах сталого розвитку. Якщо ж будинок невеличкий, та ще й старий, то часом не буває коштів навіть на поточні платежі. А на зарплату обслуговуючому персоналові – тим більше. Тому управляюча компанія має їм підставити плече та взяти на себе комплексне обслуговування будинків. Керівникам об’єднань уже не треба шукати слюсарів, електриків чи інших майстрів, всі роботи з утримання будинку та прибудинкової території ми можемо взяти на себе. При цьому голови ОСББ лише виконують нагляд, контролюють якість послуг.

Оскільки ми – приватна організація, то найперші зацікавлені в якості й результатах роботи. Інакше ОСББ з нами не будуть співпрацювати.

Невдовзі я планую зустрічатися з головами цих об’єднань, щоб спільно визначити, які б іще потреби вони хотіли перекласти на плечі нової управлінської компанії. Так, щоб перелік наших послуг визначили самі мешканці, а вартість, технології і термін виконання задовольняли і мешканців, і нас. Це – величезне поле для діяльності «Рівне Дім Сервісу», і перспективи – на десятиліття. Я розпочав налагоджувати діалог із керівниками професійних училищ, аби вони підібрали для підприємства толкових і дисциплінованих учнів, щоб ті вже зараз починали стажуватися в нас, проходили практику й готували себе до праці в компанії нової формації. Такій, де кожен робітник зацікавлений у результатах праці. А наші мешканці, ті люди, на кого ми працюємо, це вже помітили. І вже навчилися поважати й шанувати наше підприємство і наших фахівців за відповідальність і турботу про їхні зручності.

Спілкувався
Сергій СНІСАРЕНКО

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
6 + 10 =
More information?