Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
 
Грудень 2015
 

Реклама

Навіщо крани на гарячу воду, коли там не буває гарячої води? | Газета 7 Днів

Навіщо крани на гарячу воду, коли там не буває гарячої води?

03.12.2015 13:22
Переглядів:53
Крани на гарячу воду треба насправді заварити. Бо людина щоразу включає їх, сподіваючись, що звідти потече гаряча вода, а насправді тече холодна чи ледь тепла. А платити потім за неї доводиться як за гарячу. Я два тижні провела біля крана у ванній з градусником. Він весь час показував температуру води 32–37 градусів. Тільки раз було 39. Це не діло. Знаю, що нам мають подавати воду не нижче від 51 градуса, щоб вона вважалась гарячою. Скільки можна так безсовісно дурити людей? Любов КОВБАСЮК, мешканка будинку № 14 на вулиці Коновальця

– На превеликий жаль, у всіх теплопостачальних підприємств є певні проблеми з подачею гарячої води, особливо в перехідний період, коли на вулиці плюсова температура, – каже директор ТОВ «Рівнетеплоенерго» Степан Коропецький. – Не обминули вони нас і в цьому році. Незважаючи на те що робимо все можливе, аби подавати споживачам якісний теплоносій, в тому числі й гарячу воду, через застарілі схеми теплопостачання, які не відповідають сучасним потребам, не завжди це вдається. І не з нашої вини, як, наприклад, у ситуації, яку описала пані Любов Ковбасюк.

У Рівному є чимало ЦТП, які працюють на залежній схемі приготування теплоносія на опалення і на нагрів води. Тобто, щоб подати гарячу воду відповідної якості, їм треба підвищувати температуру теплоносія і в опалювальній системі.

Це, своєю чергою, призводить до певного дискомфорту. Бо, коли підвищуємо температуру води, зростає температура і в житлових приміщеннях. Тому отримували скарги з приводу того, що при плюсовій температурі надворі в квартирах буває дуже гаряче. Відреагувавши на одні скарги, отримали інші – в окремих будинках споживачі недоотримували гарячу воду належної температури.

Ми розпочали реконструкцію проблемних ЦТП. Обсяг робіт справді великий, але в наступному ремонтному періоді будемо робити акцент саме на цьому. А наразі, якщо й надалі будуть виникати проблемні питання, пропоную споживачам звертатися до цілодобової аварійно-диспетчерської служби Рівнетеплоенерго за телефонами 23-52-94, 62-97-69, (067) 432-80-50 (до речі, за допомогою сучасних засобів ми фіксуємо всі вхідні дзвінки і розмови).

Наші фахівці, виїхавши на місце, у разі встановлення факту відхилення температури від нормативних показників, складуть відповідний акт-претензію, згідно з яким буде проведено перерахунок платежів.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
1 + 10 =
More information?

Реклама

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?