Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
 
Червень 2018
 

Головний принцип роботи «Волі» – здирництво | Газета 7 Днів

Головний принцип роботи «Волі» – здирництво

14.06.2018 13:45
Переглядів:447

Мені важко описати цю ситуацію в толерантних виразах. Йдеться про те, як надає споживачам послуги провайдер «Воля». За багато років співробітництва з ним у мене склалося враження, що там працюють взагалі без правил. Це – ніби базар. Домовився про таку ціну, таку й дають. Але самі ж ті домовленості порушують і призначають нову ціну, яка не лізе в жодні ворота. Буває таке враження: що їм прийде до голови, те й роблять.

Розкажу про останню ситуацію, після якої мій терпець взагалі лопнув. У мене був пакет з декількох послуг. Оскільки маю два телевізори, то на одному було цифрове телебачення, на другому – кабельне, а крім того я користувалась інтернетом зі швидкістю 100 мегабіт. Торік восени оплата за цей пакет досягла вже майже 200 гривень. Причому, як завжди, ніхто не надіслав жодних попереджень чи повідомлень про причину подорожчання. Добавили і все.

Пішла я в їхній офіс. І цей похід знизив вартість мого пакета на 50 гривень, пообіцяли мені, що братимуть з мене за ці послуги 144 гривні. «А чого ж ви самі мені не пропонуєте такий пакет, як це роблять, наприклад, мобільні оператори? Чого не повідомляєте споживачів про можливості?» – питаю в них. А вони кажуть: «Це вам треба, то самі й приходьте!»

У квітні цього року мені намалювали  нову ціну за мій пакет – 165 гривень. Знов пішла в їхній офіс на вулиці Директорії. «Як можна здешевити?» – питаю. Кажуть, що ніяк. «А якщо я відмовлюся від цифрового телебачення?» – «Відмовляйтеся, але віддайте нам наш тюнер». 

Я занесла тюнер і здала. Плюс, щоб зекономити ще й на інтернеті, запропонувала, щоб мені знизили його швидкість. Знизили уп’ятеро: зі ста до двадцяти мегабіт. Питаю: «То яка тепер буде для мене вартість ваших послуг?» А вони кажуть: «Така сама – 165 гривень».

Як це може бути, скажіть? 

Я віддала їм їхній тюнер і замість швидкісного інтернету погодилась на уп’ятеро повільнішу «черепаху», а гроші мушу платити ті самі!

У підсумку я відмовилась і від їхнього інтернету, то залишилось у мене тільки кабельне телебачення за 89 гривень. Та й того маю намір позбутися – перейду до іншого оператора, уважнішого і лояльнішого до споживачів. Я так і сказала менеджеру «Волі», з яким спілкувалася: «Якщо ви так поводитеся зі своїми клієнтами, то я всім буду радити відключатися». А він мені каже спокійно так: «То нехай відключаються!» Ми так і робимо. Слідом за мною пішли у «Волю», щоб відмовитися від її послуг, двоє моїх співробітників і моя приятелька.

Ось такий неприємний досвід. Мені важко збагнути, як так можна працювати зі споживачами. Так від них скоро всі підуть. І правильно зроблять!

Людмила ШЕВЧУК, рівнянка

Оскільки у рівнян на роботу «Волі» нарікань багато, ми звернулись до компанії за роз’ясненнями. Ось що повідомив у відповідь на лист нашої читачки заступник директора TOB «Воля-кабель» з роботи зі зверненнями громадян Н. М. Яценко:

– У разі зміни тарифів, які підприємство встановлює самостійно, воно не пізніше ніж за сім днів до їхньої зміни оприлюднює змінені тарифи в засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті й повідомляє абонентів про такі зміни. Інформація розміщується на сайті компанії www.volia.com та індивідуально абонент повідомляється шляхом надсилання CMC-повідомлень на номер телефону, зазначений абонентом як контактний (а більшість читачів, яким не подобається робота «Волі», нарікають саме на те, що ніхто їм не повідомляє про подорожчання,– ред.). Додатково про зміну вартості тарифів інформація оприлюднюється в засобах масової інформації (газети «Голос України», «КП»).

Зміну тарифів і тарифних планів підприємство здійснює вимушено, у зв’язку з низкою економічних причин. Для популяризації послуг воно проводить численні акції, участь у яких мають змогу взяти як чинні абоненти, так і потенційні наші користувачі. Для зручності абонентів підприємство створило Портал абонента – ефективний інструмент абонентської підтримки, що об’єднує в одному ресурсі управління послугами, базу знань, службу підтримки, новини компанії.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Коментарі

читач

відмовився кілька років від "Волі". Їхня фішка - оплата наперед і в разі несплати - відключення. А скільки відключено днів, за них все одно сплачуєш, навіть коли поїхав у відпустку і зовсім не користуєшся ні ТБ, ні інтернетом!.. Жах!

Василь

Якщо вчасно сплачувати і контролювати свій рахунок то ніяких проблем не буде. Принаймні я з такими не зустрічавсь.

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
5 + 6 =
More information?

Реклама

Ризикну порушити спірну тему про балкони та лоджії. Спершу їх будують, а поті... Далі

 «Це – на убогих», – казав мій дід, збираючись до церкви і кладучи в кишеню дрібДалі

Опитування

Які у вас плани на літо?