Архів новин

«Щедрик» готує щедрі подарунки | Газета 7 Днів

«Щедрик» готує щедрі подарунки

15.11.2018 09:43
Переглядів:226

Група компаній цієї торгової марки впродовж чверть століття успішно працює на ринку молочних продуктів

25 років – досить серйозний відрізок часу в житті кожної людини. А для підприємства, яке розпочало свою діяльність тоді, коли країна переживала не найлегші часи, – справді поважний ювілей. Напередодні свята засновник і генеральний директор ТОВ ВТП «Агропереробка» Ольга Рудомська розповіла про секрети подолання економічних криз, розвиток сімейного бізнесу та про те, як вдалося досягнути успіху та визнання не лише на українському, а й світовому ринках.

– Люди мого покоління добре пам’ятають часи, коли наприкінці 80-х на початку 90-х років у країні почався економічний занепад: зупинялися великі заводи, банкрутували підприємства, люди, залишившись без роботи, були страшенно розгублені, – пригадує Ольга Юхимівна. – Багато років нами керували і казали, що потрібно робити, як жити. А ця криза не залишила нам вибору: ми мали тепер самостійно вирішувати, як жити, заробляти, годувати сім’ї. Мені надзвичайно прикро бачити, як люди масово виїжджають за кордон у пошуках заробітків. Хоча тоді, на початку 90-х, ми із чоловіком, залишившись без роботи, теж їздили за кордон: мій чоловік – як водій, а я – як експедитор. Пригадую, як після чергової поїздки , дорогою додому, я гірко плакала. Того року наш син пішов у перший клас, а я відчувала провину перед дитиною, яку до школи повела не мама, а бабуся. Тоді я сказала чоловікові, що буду робити щось тут, а за кордон більше не поїду.

Перші наші кроки в бізнесі розпочиналися з того, що ми купували в Кременчуці пальне, їхали в Луганську, Дніпропетровську область, де для нас вирощували пшеницю, гречку, просо. Там ми їх переробляли, привозили сюди і продавали. Не було ні бази, ні власного транспорту. Ми все орендували. Це був досить вдалий бізнес. У ті часи мішками возиш купони в банк, а ми іноді возили за день по чотири-п’ять мішків. Була така неймовірна інфляція, що інколи бувало страшно, аби на ранок не залишитися ні з чим. Тобто стабільної валюти ми не заробляли. Пізніше люди трішки оговталися, розворушилися. Ми теж почали думати про те, що треба виробляти власне, а не займатися давальницькою сировиною. Якось я поїхала на виставку в Болгарію і там замовила обладнання для молочного виробництва. Чесно скажу, на той момент я ще не до кінця розуміла, що це таке і як воно працюватиме. Але очі бояться, а руки роблять. Уже невдовзі ми зареєстрували наше підприємство і почали працювати, учачись на власних помилках. Дякувати Богу, справи помаленьку налагоджувалися, тож невдовзі ми відкрили ще й ягідний завод.

– Розкажіть, будь ласка, про сьогодення підприємства, яке випускає продукцію під торговою маркою «Щедрик».

– Нині ми випускаємо близько 500 найменувань продукції. Це молочні продукти, різноманітні сири, наповнювачі для морозива та йогуртів, соки, джеми, сиропи, топінги.

Наша продукція продається практично по всій Україні. Також експортуємо її за кодон – в Італію, Дубаї, Молдову, Хорватію, Білорусь, Польщу. Маємо міжнародні сертифікати з харчової безпеки та менеджменту, які дозволять реалізовувати продукцію по всьому світу.

– Завоювання іноземних ринків – це ваші амбітні плани чи логічне продовження розвитку підприємства?

– Кожен бізнес потребує стабільності. Якщо не матимеш підтримки валютою, тим паче, що майже все обладнання та комплектацію для виробництва ми купуємо за кордоном, доводиться дуже сутужно. Різко реагуємо на коливання курсу долара, яке позначається на собівартості продукції. Це, по-перше. А, по-друге, справді дуже хочеться розширювати горизонти. Мені надзвичайно приємно, коли приїжджаєш в іноземну країну, а на поличках у магазинах бачиш свою продукцію.

Свого часу, до 2006 року, ми гарно співпрацювали з російськими партнерами, щомісяця відвантажуючи їм по шість вагонів продукції. Та коли у 2006 році в справи втрутилася політика, ми змушені були припинити цю співпрацю. Чотири роки перебували в процесі розпорядження майном, люди почали масово звільнятися. Зізнаюся, тоді ми пережили один із найважчих періодів. Втім, ця ситуація дала нам можливість переглянути свою діяльність. Ми зрозуміли, що ніколи не можна зупинятися і покладати надії тільки на якийсь один напрямок. Крім уже названих країн, маємо багато інших напрацювань. Сподіваюся, вже невдовзі нашу продукцію можна буде придбати у кількох нових для нас країнах. Та й взагалі маємо такі амбітні плани, щоб не менш як 30 відсотків продукції йшло на експорт.

– У чому особливість продукції торгової марки «Щедрик»?

– За першою освітою я фармацевт, багато знаю про хімію, склад продуктів. Крім того, я алергік, та насамперед – мама і бабуся. Тож робити те, що сьогодні роблять з продуктами харчування більшість виробників, я зареклася. Із самого початку сказала: «Ніколи у нас не буде фальсифікату». Зізнаюся, були спокуси на цьому довгому і непростому шляху, коли мене принижували, звинувачували, коли не раз описували будинок. Але мені вдалося вистояти і дотриматися того слова, яке я дала собі на початках бізнесової діяльності. Ви знаєте, дуже прикро, але я переконана, що нам навіть Путін не такий страшний, як псевдовиробники, які фальсифікують продукти харчування. Іноді чую нарікання, починаю сердитися, думаю: додам крохмалю – нічого не буде псуватися і всі будуть задоволені. Але це триває рівно секунду. Коли емоції вгамовуються, настає впевненість у тому, що ми все робимо правильно. Приємно, що діти Юхим і Марія підтримують мене у моїх принципах, і я впевнена, що коли вони очолять підприємство, принципи чесної праці залишаться незмінними. Ми робимо тільки натуральний, якісний продукт. У цьому й полягає особливість продукції нашої торгової марки.

До святкування річниці поставилися надзвичайно серйозно. Виробничі лінії працюють на повну потужність, аби в день народження підприємства кожен охочий міг придбати продукцію ТМ «Щедрик» зі знижкою 25 відсотків! Отож 19 листопада завітайте у будь-яку торгову точку чи магазин ТМ «Щедрик» і отримайте щедру знижку від виробника. Крім того, триває ще кілька акцій до ювілею групи компаній «Щедрик». На сторінках підприємства у соцмережах можна залишати фотографії та коментарі з продукцією підприємства з хештегом #ЯЛюблюЩедрик. Кожен учасник флеш-мобу отримає подарунок від організаторів. Але на цьому святкування ювілею ТМ «Щедрик» не закінчується. Аж до середини грудня триватиме конкурс серед навчальних закладів «Щедрик Миколай». Серед учасників буде обрано три школи-переможці, всі учні та вчителі яких будуть нагороджені подарунковими наборами ТМ «Щедрик» до дня Святого Миколая. Деталі – на сайті підприємства та в соціальних мережах Фейсбук та Інстаграм.

– Можливо, маєте якийсь улюблений продукт?

– До створення кожного готуємося дуже ретельно, підбираємо рецептуру, складники. Одна з останніх наших новинок, яку я створила на честь онука Платона (до речі, хотіла навіть назвати його ім’ям), – це ацидофільний йогурт. Його можна вживати вагітним, мамам, які годують грудьми, давати діткам буквально з перших місяців життя. Цей йогурт був створений для того, щоб допомогти власному онукові налагодити процес харчування та підвищити імунітет. До слова, ота сироватка, що збирається зверху на йогурті, свідчить про те, що це натуральний продукт і в ньому відбуваються притаманні для кисломолочного середовища реакції. Це якраз показник якості, а не навпаки, як багато хто думає.

– Про що мрієте?

– Якось ми з родиною були на відпочинку в Іспанії. Нам пощастило потрапити на виноробню сім’ї Торес, якій вже понад 150 років. Вони створили музей, де, зокрема, зберігається перший чан, у якому бродило вино, і фотографія засновника, справу якого продовжують його нащадки. От і я мрію про те, щоб мої внуки і правнуки пишалися тим, що ми з чоловіком створили, і щоб вони гідно продовжили нашу справу.

– Можливо, привідкриєте завісу й розповісте, як підприємство святкуватиме таку поважну річницю?

– Зізнаюся, було багато варіантів відзначення чверті віку діяльності підприємства, але врешті-решт ми прийняли рішення, що святкувати ювілей потрібно в колі сім’ї. Наша сім’я – це наш колектив. Багато людей у нас працює понад 20 років. Є й такі, що із нами з 1994 року, тобто фактично з перших днів запуску виробничих потужностей. Багато вже розлетілися, дехто відкрив свій бізнес, але часто доводиться чути, як вони кажуть, що «Агропереробка» – це як окрема країна зі своїми законами, правилами, традиціями. Тому всі дійства будуть відбуватися на території і для працівників підприємства. Втім, ми розуміємо, що так само на подарунки заслуговують і наші споживачі – всі ті, хто любить і обирає саме нашу продукцію. Тому для них з нагоди свята ми підготували чимало приємних сюрпризів і подарунків.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
18 + 2 =
More information?

Ризикну порушити спірну тему про балкони та лоджії. Спершу їх будують, а поті... Далі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?