Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
 
Жовтень 2015
 

Субсидії вже призначено дев’яти з кожних десяти рівнян, які за ними звернулися | Газета 7 Днів

Субсидії вже призначено дев’яти з кожних десяти рівнян, які за ними звернулися

01.10.2015 13:27
Переглядів:156
Про субсидії, чому одні їх уже отримали, а інші ще чекають, редакція нашої газети попросила розповісти начальника управління праці та соціального захисту населення міськвиконкому Віру МЕЛЬНИК.

– Щоб дати читачам уяву, наскільки масштабною є робота з призначення субсидій відповідно до нового законодавства, наведу декілька основних показників: підлягало перерахунку 10258 особових справ людей, які отримували субсидію у 2014-2015 роках. Ці справи опрацьовано на всі 100%.

А разом з новими зверненнями від тих людей, які раніше на субсидію не розраховували, підлягає опрацюванню 28 тисяч 328 особових справ.  З них уже опрацьовано 26 тисяч 930, тобто 95,1%. 

Щоб призначити ці субсидії, ми надіслали 143,26 тисячі запитів на отримання довідок у організації надавачів житлово-комунальних послуг 30,48 тисячі запитів про доходи у державну податкову інспекцію. Наші працівники виписали 35,82 тисячі довідок про доходи (пенсії та допомоги).

В управлінні праці та соціального захисту населення Рівненського міськвиконкому прийняли 18070 заяв на призначення субсидії, в тому числі за: квітень – 260, травень – 9006, червень – 3460, липень – 1232, серпень – 1160, вересень – 2952. 

Призначено 16733 субсидій, тобто 92,6 відсоткам тих, хто за ними звернувся.

Аби люди не терпіли незручності через великий наплив заявників, у п’яти жеках за територіальним принципом діють сім філій управління з прийому документів на призначення субсидії. Людей там приймають щоденно, причому спеціалісти управління працюють у режимі продовженого робочого часу та у вихідні і святкові дні.

Зволікання у призначенні субсидій виникають через ті невідповідності, які трапляються в поданих документах. Наприклад, у 709 зверненнях інформація міграційної служби про кількість зареєстрованих в оселі осіб не співпадає з даними, вказаними заявниками в декларації. У 615 зверненнях інформація про кількість зареєстрованих осіб, вказана заявником у декларації, не збігається з інформацією про кількість осіб, на яких нараховуються комунальні послуги. Є випадки, коли особові рахунки відкриті на різних членів сім’ї.

Для уточнення інформації в тих чи інших випадках мусимо викликати заявників, щоб привести у відповідність до реального стану справ необхідні документи. Тому, щоб не затягувати призначення субсидії, раджу уважно заповнити документи.

Телефонна «гаряча лінія» з питань призначення субсидій 26-67-12.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
4 + 1 =
More information?

Ризикну порушити спірну тему про балкони та лоджії. Спершу їх будують, а поті... Далі

 «Це – на убогих», – казав мій дід, збираючись до церкви і кладучи в кишеню дрібДалі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?