Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
3
 
Квітень 2016
 

Реклама

Власників перукарень і кафе вчили етикету спілкування з людьми з особливими потребами | Газета 7 Днів

Власників перукарень і кафе вчили етикету спілкування з людьми з особливими потребами

08.04.2016 15:48
Сьогодні у Рівному зібрали керівників закладів громадського харчування, перукарень на семінар-нараду. Для них розповіли, як потрібно облаштувати їх заклади, аби вони стали доступними для інвалідів та маломобільних груп населення.

Всі люди є потенційними клієнтами у цьому намагалися переконати під час семінару представники громадської організації  «Генерація успішних дій». Керівники закладів тільки виграють, якщо дорога і обслуговування у їх закладах стануть доступнішими для людей з особливими потребами.

Начальник управління торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування міськвиконкому Ігор Остапенко:

 – У лютому ми збирали керівників закладів торгівлі.  Тоді розповідали, що потрібно зробити у супермаркетах і магазинах. Зараз вже можемо сказати, що багато керівників цих закладів пішли  нам на зустріч і  з розумінням поставились до проблем людей з особливими потребами.  Ми отримали багато листів з тим, які вони зробили зміни у своїх закладах.

Керівник відокремленого підрозділу Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії», радник міського голови Петро Поліщук:

– Я маю першу групу по зору, трошки бачу. На рахунок людей, які на візках, то вони сюди нажаль не змогли піднятися, то я говоритиму і від їх імені. Людей з інвалідністю чи маломобільних (люди похилого віку, мами з дитячими візками) в Україні за неофіційною статистикою від 40 до 60 відсотків. Можливо люди похилого віку менше ходять у кафе, але мами з дитячими візочками, так само і люди з інвалідністю не сидять вдома, і теж хочу піти в кафе чи перукарню. І якщо ваш заклад стане для них доступними, то вони прийдуть саме до вас і стануть клієнтами. А це ваш прибуток

Член Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії» Вікторія Самчук:

 – Ми ходимо до перукарів, до майстрів манікюру, так як самі не можемо цього зробити. Розповідаючи про етику спілкування з людьми з інвалідністю, зокрема з порушенням зору. Найперше потрібно розуміти, що інвалід по зору – це не обов’язково повністю незрячий, він може мати залишок зору і від цього залежить його поведінка. Також, коли у ваш заклад заходить така людина, чи на візку, то потрібно запропонувати їй допомогу, адже вона може стати при вході і розгубитися, бо не знає куди йти. І ще хочу сказати, що незрячі і слабо зорі люди мають дуже добрий слух, і нам дуже неприємно, коли ми заходимо в кафе, і за нашою спиною нас обговорюють працівники закладу. Ми все чуємо!

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
15 + 1 =
More information?

Опитування

Які канікули ви запланували для своєї дитини?