Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
 
Квітень 2017
 

Реклама

Вчителі і батьки мають бути партнерами | Газета 7 Днів

Вчителі і батьки мають бути партнерами

20.04.2017 11:26

Їхній спільний інтерес полягає в тім, щоб дитина здобула якнайкращу освіту

Педагогіка партнерства – це один із базових компонентів формули нової школи. Вчителі та батьки, чиї діти на-вчаються за науково-педагогічним проектом «Інтелект України», взяли участь у першому Всеукраїнському батьківському форумі «Педагогіка партнерства», що відбувся 12 квітня у Києві. Серед делегації з Рівненщини були представники НВК 12, що є базовою школою проекту в області, а також НВК № 19, ЗОШ №№ 3, 13, 23, 25 та Рівненської гуманітарної гімназії.

Освітяни, науковці, представники батьківської громади з різних куточків нашої країни зібралися в столиці, щоб обговорити пріоритетні питання співробітництва родини й школи у створенні та забезпеченні сприятливих умов для розвитку, навчання та виховання учнів у класах, які працюють за програмою науково-педагогічного проекту «Інтелект України».

Делегатів форуму з Рівного гостинно приймала Київська гімназія № 19 «Межигірська». Директор гімназії Лариса Достав презентувала свій заклад, що також є учасником проекту «Інтелект України», і провела засідання дискусійного клубу «Нова українська школа. Актуальні питання педагогіки партнерства», учасники якого говорили про світові системи освіти. Зокрема, вони зробили аналіз освітніх систем Фінляндії та Сінгапуру. А далі спільно шукали відповідь на питання про доцільність громіздких домашніх завдань у науково-педагогічному проекті «Інтелект України» та про те, як виховати успішну і щасливу дитину і якою має бути взаємодія батьків та школи.

У тому, що взаємодія батьків і школи має бути тісною, бо без неї не досягнути гарного результату, переконана директор Рівненського НВК № 12 Вікторія Лагодюк, яка була серед учасників форуму:

– Якою знаною й успішною не була б школа, які б технології вона не застосовувала, працюючи з дітками, якщо все це буде нівелюватися в сім’ї, ми не досягнемо результату. Якщо дитина йде до школи і батьки не налаштували її пізнавати у школі щось дуже цікаве, що стане запорукою її щасливого майбутнього, то ці технології нічого не дадуть. Або, скажімо, за програмою інтелект України ми говоримо: «Я можу», «Я успішний», «Не зможу сьогодні, зможу завтра», а потім батьки вдома працюють за традиційною системою, як колись: «Ти зобов’язаний», «Ти нічого не знаєш», і ця впевненість в собі втрачається. Батькам потрібно показати, чим займаються вчителі у школі. Якщо говоримо про «Інтелект України», то це особливі методики. Хоча, на мій погляд, їх потрібно показувати і в звичайних класах. Школа не повинна працювати одна. Вона повинна йти у тандемі з батьками, і тоді ми створимо фундамент щасливого майбутнього дитини. Потрібно створити те середовище, в якому дитина розкриється і йтиме в тому напрямку, де вона буде найбільш щасливою і успішною.

Узагальнення напрацювань І Всеукраїнського батьківського форуму «Педагогіка партнерства» відбулося на засіданні у Київському палаці дітей та юнацтва. Перед учасниками форуму виступила науковий керівник проекту «Інтелект України» доктор педагогічних наук Ірина Гавриш, яка закликала присутніх визначитися, як саме розвивати проект, аби гідно вписатися в нову українську школу, та розповіла про вимоги сучасної освіти. Учасники форуму ухвалили резолюцію, в якій, зокрема, йдеться: «Високоякісна освіта – запорука щасливого майбутнього України. Ми впевнені, що наша держава пишатиметься випускниками проектних класів “Інтелект України”».

На фото: Представники рівненської делегації на форумі в Києві разом з Іриною Гавриш (на фото друга зліва).

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
1 + 4 =
More information?

Опитування

Чи стала Європа ближчою рівнянам завдяки безвізу