Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
3
 
Грудень 2017
 

Рівнегаз подарував клієнтам свято | Газета 7 Днів

Рівнегаз подарував клієнтам свято

28.12.2017 11:16
Переглядів:497

Весь передноворічний тиждень у центрі обслуговування клієнтів ПАТ «Рівнегаз», що у Рівному на вулиці Грушевського, 77, із акціями, розіграшами, конкурсами та корисними подарунками відзначали День клієнта.

 

На тих, хто з будь-якого приводу заходив у ці дні в сучасний і комфортний гостинний центр, чекала атмосфера свята, ще більш привітний і уважний персонал, а на малечу, що приходила з батьками, іще й солодкі подарунки: шоколадки у фірмовій обгортці Рівнегазу.

– Ми вирішили показати нашим клієнтам, споживачам природного газу, що ми цінуємо їх і дбаємо про них, – розповів нашому кореспондентові начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Рівнегаз» Володимир Новосад. – Маленькі подарунки: новорічні кульки, кружки, різноманітна смакота для дітлахів – знак нашої уваги і пошани до людей, що користуються в побуті природним газом з нашої мережі. А щоб узяти участь у розіграші призів, потрібно було заповнити невеличку анонімну анкету. Бо Рівнегаз хоче почути побажання і зауваження споживачів про те, що підприємство мало би поліпшити, допрацювати, в яких напрямках розбудовувати сервіс. Почути всіх: не лише сумлінних платників, а й боржників. У нашій акції переможцем може стати кожен.

Що ж, святкова акція – приємна, гарна справа. Та ті, хто хоча б раз був у центрі обслуговування клієнтів Рівнегазу, відразу переконуються, що найважливіший подарунок фірми для споживачів – сам цей гостинний центр. Його відкрили півтора року тому. За зручністю, організацією і оперативністю прийому та обслуговування він дотягнувся до стандартів, що діють у Європі. Тут черга електронна: підходиш реєструєшся й за лічені секунди маєш на руках талончик, де вказано і точний, до хвилини, час прийому, і робоче місце оператора, який має тебе вислухати і вирішити твоє питання. При цьому кожного відвідувача в холі або на рецепції зустрічає привітна дівчина-адміністратор: тих, хто «не дружить» з технікою, вона сама зареєструє і проведе до зали. Працює аж п’ятнадцять операторів, а отже, черг нема. Для тих, хто хоче заплатити за спожитий газ, є термінал від Ощадбанку. Є кілька вільних комп’ютерів – робочих місць відвідувачів. Wi-Fi – для тих, хто хоче скористатися власними гаджетами. Все швидко й зручно. І приємно, бо ані черг, ані конфліктів. Центр обслуговування працює на споживача.

– Я дуже задоволена, – розповіла пенсіонерка-інвалід рівнянка Валентина Ігошина. – Прийшла, аби переоформити відразу декілька рахунків. Мене зустріли, надали потрібну інформацію, усе владнали й видали готові документи менш ніж за чверть години. А ще я дізналася, що стала учасницею акції й, можливо, виграю якийсь приз. Я вдячна Рівнегазу: в них чудовий центр обслуговування клієнтів. І працівниці тут чудові.

 На фото: Адміністратор Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Рівнегаз» Вікторія Дубик була у День клієнта ще більш привітною й уважною до кожного відвідувача.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
2 + 0 =
More information?

Реклама

Опитування

Я люблю Новий рік, за те, що: