Архів новин

Умілі руки, досвід і бажання дарувати затишок | Газета 7 Днів

Умілі руки, досвід і бажання дарувати затишок

08.02.2018 10:00
Переглядів:164

Це складові, обов’язкові у справі обслуговування будинків управлінською компанією «Житло Сервіс Рівне». Завдяки таким принципам компанія упевнено збирає навколо себе будинки новоутворених ОСББ, голови правління яких принципові й вимогливі.

Для управлінської компанії «Житло Сервіс Рівне» 2018-й, рік остаточного переходу на ринкові відносини у сфері надання житлово-комунальних послуг, не буде переломним. Бо для тисяч мешканців десятків багатоповерхівок компанія вже встигла стати наче своїм домашнім лікарем у будинку. А для ще більшого числа рівнян «Житло Сервіс Рівне» – це як швидка допомога в «комуналці». Бо, створена ще на початку 2016 року, ця управлінська компанія розпочала свою діяльність як аварійна служба.

Про «Житло Сервіс Рівне» ми писали, і не раз. То, сподіваємося, нашого сьогоднішнього співрозмовника, директора й одного з співзасновників компанії, фахового житловика-експлуатаційника з понад 30-річним досвідом Василя СЕМЕНЮКА рівняни добре знають. Ми тільки додамо нові подробиці.

– Василю Юхимовичу, так сталося, що реформа житлово-комунального господарства в нас розтягнулася на зайвий рік. Як скористався «Житло Сервіс Рівне» таким тайм-аутом?

– Товариство у 2016-му розпочинало не з нуля. Зібрали в «Житло Сервіс Рівне» найкращих фахівців, створили управлінську компанію і, як її підрозділ, аварійну службу. Уже тоді були впевнені у своїх силах. Поступово ставали на ноги, щомісяця до нас приходили нові й нові замовники. Компанія намагалася дивитись у перспективу, розвиватися. Сьогодні на обслуговуванні у наших аварійників 164 будинки, якими опікується ЖКП «Галицьке», і 62 ОСББ, розташованих у різних районах міста.

– Справляєтеся?

– Стараємося. Поки що замовники претензій не пред’являють, а навпаки. У нас три екіпажі-зміни аварійників. Усі хлопці мають солідний досвід роботи в житлово-комунальній сфері. Це непроста робота: у Рівному одна з великих аварійних служб розпалася. Ми використали момент: оголосили конкурс на вакансії, і їхні кращі фахівці тепер працюють у нас. То ще понад 20 ОСББ попросилося на аварійне обслуговування до «Житло Сервіс Рівне».

До укладання договорів підходимо прагматично, виважено: ціна на обслуговування залежить від віку і технічного стану комунікацій будинку. Бо мережі в декого такі занедбані, що аварії на них трапляються мало не щодня, і мешканці, коли щось станеться, чекають ночі або вихідного, аби викликати наших аварійників, які полагодять труби чи мережі справді добре.

– Але для управлінської компанії основна робота – поточне комплексне обслуговування будинків і прибудинкових територій, постійне, з року в рік. Це та рутина, з якої врешті-решт складається комфорт і якість проживання мешканців багатоповерхівок.

– То саме «аварійка» дала можливість управлінській компанії «Житло Сервіс Рівне» заслужити певну довіру мешканців. Ще наприкінці літа 2016-го я розповідав газеті, що мешканці 42 будинків виявили бажання довірити нам обслуговування і закріпили рішення про це в офіційних протоколах на загальних зборах. У портфелі нашої компанії вже набралося понад 80 таких протоколів. Тільки-но у країні врегулюють законодавчі колізії навколо житлово-комунальної реформи, ми наступного ж дня почнемо працювати. І обслуговування цих 80 будинків не буде виноситись на конкурс. Бо їхні мешканці вже визначилися з управлінням і не ризикуватимуть, до кого їх 

закине непередбачувана конкурсна «рулетка». Тож мешканцям будинків, де не визначилися з управлінням, є про що подумати.

– А поточним обслуговуванням і ремонтами займаєтеся?

– Займаємося. Вже з багатьма ОСББ у «Житло Сервіс Рівне» є договори на виконання різних видів поточного ремонту й обслуговування.

Замінюємо запірну арматуру, ділянки інженерних мереж, виконуємо ремонти покрівель, під’їздів. Якщо потрібно, то беремось за роботи у квартирах. Оскільки цих замовлень у нас вистачає, розробляємо прейскуранти, аби клієнтам було легко зорієнтуватися в ціні. 

Ми маємо все, що необхідно, аби якісно виконувати обслуговування будинків: обладнання і техніку, матеріальну базу. Але найголовніше – у нас працюють кваліфіковані фахівці: майстри з багаторічним досвідом обслуговування саме таких будинків, з яких складається в основному житловий фонд нашого міста.

Практично всі працівники у «Житло Сервіс Рівне» – це люди, які можуть, які знають і які уміють робити свою справу. Є старше покоління, є молодь, є досвід, є новаторство. Немає байдужих, ледащих, зухвалих. Такий баласт лишився за бортом. Для цього, як мені здається, і проводиться в країні житлова реформа.

Пряма мова

Леонід ЧУДОВСЬКИЙ, старший по будинку на вулиці Степана Бандери, 67а:

– Ми мешкаємо в найпершому панельному будинку Рівного. Будинок непростий: за 41 рік експлуатації назбиралося чимало проблем. А нещодавно нам встановили тепловий лічильник.

Чому в нас вирішили обрати управлінську компанію «Житло Сервіс Рівне»? Тому, що обирали кращого господаря, судячи вже по роботі аварійної служби цієї компанії. Майстри намагаються виконати все швидко, якісно і, головне, по кишені для мешканців. Як приклад, управлінці утеплили нам технічний поверх, ретельно ізолювали труби опалення та гарячої води, відремонтували каналізацію. У нас сухо, тепло, комфортно і не марнується теплова енергія. З ними працювати приємно.

Іванна ТЕСЛЮК, старша по під’їзду будинку на вулиці Відінській, 2:

– Майстри з управлінської компанії «Житло Сервіс Рівне» зробили нам у під’їзді дуже гарний ремонт: швидко і якісно. Люди задоволені. Виходиш із квартири, і враз радіє око. У нас завжди чистенько, бо кожному тепер самому хочеться прибрати біля себе. Сусіди розвели на підвіконнях квіти, почепили фіранки, а я збираюся повісити картину.

Олеся ПОЛІЩУК, старший по будинку на вулиці Котляревського, 10:

– Наш дім побудований у 1963 році. Капітальний ремонт не проводився, інженерні мережі, як і будинок, старі. Фахівці управлінської компанії «Житло Сервіс Рівне» без проблем забезпечують поточні ремонти в будинку, узгоджуючи обсяги робіт із мешканцями і стараючись мінімізувати наші витрати. Аварійні ситуації усувають миттєво. Усі працівники в них ввічливі.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
8 + 0 =
More information?

Реклама

 «Це – на убогих», – казав мій дід, збираючись до церкви і кладучи в кишеню дрібДалі

Це було напровесні. Але думки, які прийшли тоді, не дають мені спокою досі, то я й вирішив под... Далі

Опитування

Які у вас плани на літо?