Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
 
Квітень 2018
 

«АТБ»: синхронний рух з європейськими лідерами | Газета 7 Днів

«АТБ»: синхронний рух з європейськими лідерами

17.04.2018 08:15
Переглядів:215

Найвідоміша українська мережа оновлює свої маркети відповідно до світових тенденцій торгівлі

Відомо, що навіть найбільш розвинуті галузі економіки не можуть стояти на місці, адже задля розвитку їм потрібно постійно вдосконалюватися. Це стосується і роздрібної торгівлі. Тож не дивно, що втілення інноваційних рішень тут є звичною практикою. Зокрема, досвід європейського ритейлу показує: впровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд для формату «дискаунтер» у цивілізованих країнах. Нагадаємо, що дискаунтер – це магазин з достатнім асортиментом і доступними цінами на товари. 

Україна має власного представника в цьому форматі. Йдеться про мережу «АТБ», яка до того ж є безумовним лідером вітчизняної торгівлі. Цифри говорять самі за себе: наразі мережа нараховує 929 магазинів у 242 населених пунктах 22 областей України. Понад 3 мільйони співвітчизників щодня роблять покупки в «АТБ».

Разом із відомими та визнаними європейськими мережами, як-от «Lidl» і «Aldi», компанія «АТБ-маркет» крокує шляхом постійного вдосконалення. «Одним із пріоритетних завдань компанії є модернізація магазинів торговельної мережі. Оновлені магазини «АТБ» – це свого роду експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. Відкриття таких торговельних точок не є початком розвитку нового формату магазинів, це оновлення чинної концепції дискаунтерів. Компанія намагається розширити площу магазинів, збільшити викладку товарів, зробити комфортніші умови для покупців», – розповідає Борис Марков, голова ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

За його словами, в оновлених дискаунтерах встановлено холодильне і морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій, а також впроваджені технології утеплення, опалення і рекуперації енергії, які скорочують витрати на опаленнядо 70%. Втім, усі ці зміни жодним чином не торкнуться основної концепції мережі –пропонувати покупцям якісні товари за доступними цінами. Така цінова політика залишиться єдиною для всіх магазинів «АТБ».

Сьогодні вже 44 маркети мережі працюють у новому форматі. Їх легко впізнати серед інших магазинів на вулицях українських міст за особливим кольором фасадів. А найбільш вагомі внутрішні зміни у торгових залах – розширено площу магазинів, збільшено викладку товарів, надано додаткові послуги тощо.

З 2018 року всі великі магазини (площею від 800 кв. м) відкриватимуться в оновленому вигляді. У найближчій перспективі компанії – поступовий перехід всіх магазинів торговельної мережі «АТБ» на новий формат, – підкреслює Борис Марков.

Додайте до цього ще й реконструкцію торговельних точок (у 2018 році по всій Україні заплановано модернізувати близько 50 магазинів) і отримаєте значний показник.

Такий розвиток, безумовно, вигідно вирізняє «АТБ» серед конкурентів на вітчизняному ринку. На тлі відомих європейських мереж вітчизняна компанія залишається трендовою, не пасе задніх. Щодо пересічних покупців, то для них така стратегія «АТБ» – тільки на користь. Адже вдосконалення сервісу та осучаснення технологічних рішень зроблять відвідування магазинів більш приємним.

Михайло ЛЕВОШКО

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
1 + 0 =
More information?

Реклама

 «Це – на убогих», – казав мій дід, збираючись до церкви і кладучи в кишеню дрібДалі

Це було напровесні. Але думки, які прийшли тоді, не дають мені спокою досі, то я й вирішив под... Далі

Опитування

Які у вас плани на літо?