Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
30
31
 
Липень 2018
 

На залізниці шукають кваліфікованих працівників | Газета 7 Днів

На залізниці шукають кваліфікованих працівників

07.07.2018 11:13
Переглядів:1339

Що ми знаємо про залізницю? Тільки те, що бачимо, коли сідаємо до вагона, щоб кудись їхати. Але залізниця – це не лише платформи, поїзди і вокзали. Це велика інфраструктура для обслуговування поїздів, маневрів тощо. На Рівненщині одна з найбільших вузлових станцій – Здолбунів. Ця станція займає 128 гектарів, де працює майже три сотні людей. Та є тут робота й для тих, хто нині її шукає. Аби знайти кваліфікованих працівників, залізниця тісно співпрацює з обласною службою зайнятості.

Регулювальник швидкості руху вагонів на станції Здолбунів Анатолій Микитюк нині має 4-й кваліфікаційний розряд. До того він працював підсобним працівником у школі. На залізницю потрапив за направленням служби зайнятості. Пройшов перекваліфікацію і ось уже рік трудиться на новому місці.

– Регулюю швидкість руху вагонів за допомогою гальмування їх гальмовими «башмаками»,– розповідає Анатолій Микитюк.– Коли з гірки пускають вантажний вагон, моє завдання регулювати його швидкість. Вдень маємо три-п’ять розбірок вагонів. Робота мені подобається.

Більш як рік на залізниці працює й Ілля Лібіга. Він – складач поїздів. Керує рухом маневрового локомотива через радіозв’язок, подає ручні та звукові сигнали, забезпечує правильне розміщення і погодженість дій робітників, які беруть участь у виконанні маневрів, відчіпляє і причіпляє вагони до потягів тощо. 

А ще він мріє працювати машиністом, як батько.

– Після школи отримав професію маляр-штукатур-плиточник,– каже Ілля Лібіга.– Але дізнався про вакантні посади на залізниці, звернувся туди, і мені прямо на підприємстві дали можливість перекваліфікуватися. Рік працював з третім розрядом, потім склав іспити на четвертий. 

Я планую вчитися, щоб здобути професію батька.

На залізниці розповідають, що беруть на роботу не тільки людей, які закінчили спеціалізовані заклади, а й тих, які готові навчатись та отримати нову робітничу професію прямо на підприємстві. Саме тому тісно співпрацюють зі службою зайнятості.

– Наша станція входить до структури Рівненської дирекції залізничних перевезень,– розповідає начальник станції Здолбунів Володимир Кіяшко.– На станції згідно зі штатним розкладом має бути задіяний 291 працівник. Дванадцять посад нині – вакантні. Маємо роботу для чергового по станції, чергових по парку, операторів станційного технічного центру, станційних працівників і прибиральниць виробничих приміщень.

 Шукають працівників і на відновний поїзд, призначений для ліквідації наслідків техногенних аварій на залізниці. За словами заступника начальника відновного поїзда Юрія Яременка, в його підрозділі потребують спеціалістів робітничих професій, як-от такелажник, машиніст бульдозера, машиніст крана вантажопідйомністю 1000/1, помічників машиніста крана.

Щодо розміру заробітної плати в цій галузі, то вона залежить від освіти, стажу роботи, кваліфікації і становить від 4 до 9 тисяч гривень. Ще є доплати за тяжкі умови праці та преміальні винагороди. Всі працівники станції застраховані, на залізниці працює лікарняна каса, половину внесків до якої за своїх працівників сплачує роботодавець. Ну а головна перевага цієї роботи – стабільність.

Як люди приходять на цю роботу? Співпраця з державною службою зайнятості – це запорука успіху, впевнені на Укрзалізниці. Адже тут не тільки знайдуть охочих працювати, а й допоможуть підготувати кваліфікованих робітників. Обласна служба зайнятості тісно працює з роботодавцями і проводить роботу з населенням. У рамках виконання Меморандуму про співпрацю, підписаного між Державною службою зайнятості та ПАТ «Українська залізниця», відбуваються зустрічі, семінари, ярмарки професій та інші профорієнтаційні заходи з участю як безробітних, так і роботодавців.

Пряма мова

Сергій БАБИЧ, директор Здолбунівської районної філії Рівненського обласного центру зайнятості:

– У нас працює шість підприємств залізничної галузі. Станція Здолбунів за площею – чи не найбільша. Ще є ремонтне, вагонне, локомотивне депо, дистанція сигналізації зв’язку. Сумарно це близько двох тисяч працівників. Залізничні підприємства торік подали нам близько 200 вакансій. Майже 150 з них були укомплектовані. Це різні вакансії. Найголовніше, щоб у людей було бажання працювати. Якщо воно є, то ми можемо спільно з роботодавцем навчити людину новому для неї фаху – як на їхній базі, так і в наших навчальних підрозділах. Наше головне завдання – унеможливити відтік кадрів. Зібрати і залишити їх працювати на залізниці чи інших підприємствах, головна перевага яких та, що люди працюють удома, мають гарантовані заробітні плати, соціальний пакет, можливість кар’єрного росту. У нас є вакансії в основному для молоді, яка бажає працювати. Ми проводимо з молодими людьми досить широку профорієнтаційну роботу, залучаємо до неї учнівську молодь і безробітних, незайняте населення, яке з тих чи інших причин не є нашими клієнтами. Намагаємось широко інформувати про можливості на залізниці, щоб можна було якомога більшому числу людей запропонувати роботу. Зараз у нас є орієнтовно п’ятдесят вакансій, які пропонує залізниця, і ми готові допомагати кожному, хто хоче отримати цю роботу.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
12 + 7 =
More information?

Ризикну порушити спірну тему про балкони та лоджії. Спершу їх будують, а поті... Далі

 «Це – на убогих», – казав мій дід, збираючись до церкви і кладучи в кишеню дрібДалі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?