Архів новин

Фактично кожен четвертий на лінії – новий тролейбус | Газета 7 Днів

Фактично кожен четвертий на лінії – новий тролейбус

25.10.2018 15:25
Переглядів:337

З кожним роком на вулицях Рівного стає дедалі менше маршруток. У порівнянні з 2016-м їх число скоротилося на 50, відтак на перевезенні пасажирів нині в місті працює близько 300 автобусів. Добре чи погано? 

Про це та інше розмова нашого кореспондента напередодні свята автомобілістів з начальником міського управління транспорту та зв’язку Віталієм МИРОНЮКОМ.

Віталію Мілентійовичу, життя не стоїть на місці, тож цікаво, як за останній рік змінилася ситуація в транспортної галузі міста?

– Як завжди: десь додалося, а десь віднялося. Та головне, що маємо в сфері пасажирських перевезень стабільність. На маршрути міста щодня виїжджає близько 300 автобусів і 70-72 тролейбуси, які перевозять у середньому по 250 тисяч пасажирів (у тому числі понад 100 тисяч – електротранспорт). Якщо взяти до уваги те, що ще п’ять років тому на лінію виходило 39 тролейбусів, торік – 66, а нині – 72, то, вочевидь, маємо неабиякий прогрес. При цьому електротранспортний парк помітно оновився. Більше того, якщо ми раніше купували здебільшого беушні «Шкоди», то за останні два роки вже придбали 14 новеньких одиниць електротранспорту. Сім з них вийдуть на маршрути вже найближчими днями. Це, як на мене, стане своєрідним подарунком місту до свята автомобіліста. Не кожного ж дня купуємо тролейбуси.

– Це ви, якщо я правильно зрозумів, змалювали плюси. А в чому мінуси?

– Якщо ситуація з тролейбусами дещо поліпшилася, то з маршрутками залишається такою ж, як і була. А, можливо, навіть дещо погіршилася. Адже за останні три роки автобусів, які працюють на міських маршрутах, поменшало на 50 одиниць. За цей час у Рівному фактично не зявилося жодного нового автобуса. Це прикро. Радує єдине: на настирливу вимогу міського голови Володимира Хомка, його заступника Сергія Васильчука й управління транспорту ми спільними зусиллями добилися того, що в нинішньому році близько 200 автобусів поліпшили свій зовнішній вигляд (щось підварили, щось підфарбували, а щось поміняли). Ці переміни помітили пасажири, які схвально відгукувалися про бодай косметичний ремонт автобусів. Хоча, звісно, до ідеального стану їм ще далеко.

Крім того, немає у нас низькопідлогових автобусів. І це в Рівному – проблема №1. Якщо на сьогодні вже маємо 17 низькопідлогових тролейбусів, що дає можливість користуватися громадським транспортом маломобільним людям і мамам з дитячими візочками, то про автобуси такого не скажеш. Щоправда, цьогорічною постановою Кабміну змінена вимога до транспортних засобів, які беруть участь у конкурсах. А саме: у 2019 році має бути не менш як 35 відсотків маршруток з доступом людям з обмеженими можливостями. Як буде насправді? Зараз на це запитання відповісти не готовий. Маю надію, що перевізники на кожному маршруті матимуть бодай по 1-2 таких транспортних засоби.

– Попри все, крок за кроком йде до кращого?

– Про великі здобутки говорити не доводиться. Але й нарікати особливо немає на що. Бо, якщо порівнювати з іншими місцями, де відбувалися бунти і страйки маршрутників, ситуацію в Рівному вдалося втримати під контролем – знаходити порозуміння між водіями, перевізниками і міською владою, яка повинна забезпечити перевезення людей. Це не зважаючи на те, що за останні три тижні вартість літра дизпалива зросла на 5-6 гривень. Такі обставини не додають стабільності. Ви бачили, як минулого тижня свій протест проти підвищення вартості пального висловили водії Рівного на вулиці Київській. Давайте будемо відверті, цей пікет вони влаштували не від хорошого життя. Зрештою, така ситуація по всій Україні.

– А подорожчання пального може спричинити зростання вартості проїзду?

– Ми вже не раз заявляли, що до Нового року в Рівному не буде змін у тарифах на перевезення. Хочемо дотримати слова і, сподіваюся, нам це вдасться. Разом з тим не маю пояснення, чому без обгрунтованих причин (без подорожчання нафти на світових ринках і без підвищення курсу долара) зросла на 5-6 гривень ціна на пальне? Сподіваюся, уряд розбереться в цій ситуації і знайде рішення, щоб стабілізувати ситуацію. Якщо цього не станеться, перевізники просто не зможуть працювати у збиток, тому ймовірне подорожчання вартості проїзду стане неминучим. Хочу зауважити, що вже традиційно Рівне з Івано-Франківськом завжди останніми в Україні вдаються до непопулярного рішення про підвищення вартості проїзду.

Втім напередодні професійного свята хотілося б не забути про тих, хто є золотим фондом транспортної галузі. А їх – чимало.

В одному тільки тролейбусному підприємстві працює майже півтисячі кваліфікованих фахівців, близько 600 водіїв на міських маршрутках, та десь із 2 тисячі приватних таксистів. Гадаю, на добре слово заслуговують і ті, хто непомітно для пасажирів виконує свою щоденну роботу – обслуговує та ремонтує транспорт. На цих людях тримається не тільки наша галузь, а, що ще важливіше, – безпека пасажирів.Від щирого серця вітаю всіх працівників транспортної галузі міста з Днем автомобіліста. Бажаю їм і їхнім родинам добра і здоров’я, тепла і затишку в домівках. І, безперечно, миру і достатку.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
1 + 8 =
More information?

Ризикну порушити спірну тему про балкони та лоджії. Спершу їх будують, а поті... Далі

 «Це – на убогих», – казав мій дід, збираючись до церкви і кладучи в кишеню дрібДалі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?