Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Листопад 2018
 

Відремонтована Макарова стала злітною смугою | Газета 7 Днів

Відремонтована Макарова стала злітною смугою

01.11.2018 09:15
Переглядів:1050

Це попри те, що там стоять дорожні знаки обмеження швидкості руху

На погані дороги у нас нині не нарікає хіба що лінивий. Втім, у наших реаліях і відремонтовані дороги стають справжньою бідою. Автомобілісти, напевно, не тямлячи себе від радості від їзди по ново вкладеному асфальту, перевищують швидкість. А відтак, не змігши упоратися з керуванням, лихачі спричиняють ДТП, наражаючи на небезпеку себе і пішоходів.

Яскравим прикладом цього є нещодавно відремонтована вулиця Макарова, звістки про аварії на якій ми чуємо мало не щодня. Запам’ятався випадок, коли легковик, «перелетівши» на швидкості острівець безпеки, вже на зустрічній смузі зіштовхнувся з іншою автівкою. Тоді в лікарню потрапили двоє людей, автівки були розбиті вщент. А скільки автопригод трапилося з часу відкриття вулиці для проїзду легкового транспорту, в яких, на щастя, не постраждав ніхто, проте були понівечені машини. Часто-густо водії навіть не викликали поліцію. Назвати точну цифру ДТП не береться ніхто. Одна з останніх трапилася, для прикладу, 27 жовтня. Легковик з такою силою врізався в острівець безпеки, що його просто відкинуло на узбіччя, де він «приземлився» на будматеріали, якими облаштовують тротуар.

Та найбільша біда, коли трапляються ДТП з потерпілими. На цій же вулиці Макарова кілька тижнів тому під колеса буса потрапила неповнолітня дівчинка. Її у важкому стані доправили в лікарню. Нині рідні дитини збирають кошти на її операцію та лікування за кордоном.

Чому українців гине і травмується на дорогах більше, ніж на війні? Чому ані досить суттєві штрафи, ані ризик потрапити за грати чи загинути самому не перешкоджають водіям сідати за кермо напідпитку? Чому так багато транспортних пригод трапляється на дорогах, які щойно відремонтовані й облаштовані за новими правилами і нормами, які мають на меті зменшити аварійність на вулицях міст? На деякі з цих запитань ми намагалися знайти відповіді.

Пряма мова

Заступник міського голови Рівного Олексій ХМИЛЕЦЬКИЙ:

– Зростання кількості дорожньо-транспортних пригод на вулиці Макарова – це підтвердження закономірності, яка вкоренилася в нашому соціумі: чим кращі дороги, тим більше аварій. Упевнений: така ситуація зумовлена безвідповідальністю окремих водіїв (а їхня кількість з року в рік невпинно зростає), які не дотримуються швидкісного режиму й зухвало нехтують Правилами дорожнього руху. Як результат – наїзди на «острівки безпеки», вилітання в кювети. Бог із ним, якщо обійшлося одним лише технічним пошкодженням автомобіля. Але минув який місяць після ремонту Макарова, а ми вже маємо непоодинокі випадки травмувань пішоходів.

Біля кожного водія поліцейського не поставиш, а камер відеоспостережень, які фіксували б порушників, поки що немає. Тому доводиться покладатися лише на совість тих, хто сідає за кермо автомобіля. Кожен з них, насамперед, повинен бути людиною, а вже потім – водієм. Отож, мусять думати головою і дотримуватися Правил дорожнього руху, щоб не стати винуватцем чийогось каліцтва чи, не дай Боже, смерті, що перетвориться на непосильний тягар до останніх днів життя.

Начальник відділу безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції в Рівненській області Сергій Коханюк:

– Вулиця Макарова ще не здана в експлуатацію, не в повній мірі нанесена розмітка і не встановлені дорожні знаки. Відповідно, там не контролюється швидкісний режим, а водії, користуючись цим, нехтують Правилами дорожнього руху. При в’їзді на цю вулицю стоять попереджувальні знаки про те, що триває ремонт, тож швидкість руху обмежена до 40 кілометрів на годину.

Ремонт на вулиці Макарова здійснюється згідно з новими державними будівельними нормами, які передбачають встановлення острівців безпеки. Вони, на мою думку, позитивно впливають на безпеку пішоходів. А ДТП, які пов’язані з наїздами на острівці безпеки, спричинені насамперед перевищенням швидкісного режиму.

Перевищення швидкості водіями є однією з основних причин усіх ДТП. Із 16 жовтня патрульні поліцейські в місцях найбільшої концентрації аварій почали фіксувати перевищення водіями швидкісного режиму за допомогою апарату TruCam і притягувати недобросовісних водіїв до відповідальності. Наразі вже складено 430 адміністративних протоколів. Багато водіїв, з їхніх слів, не знали про те, що дозволена швидкість транспортного засобу в межах населеного пункту становить 50 кілометрів на годину, а не 60, як раніше. Але це все одно не звільняє їх від відповідальності. Науковими центрами здійснено безліч досліджень. Вони свідчать про те, що зіткнення на швидкості 50 кілометрів на годинудозволяє уникнути летальних наслідків, якщо трапляється ДТП.

Святослав Ситай, автомобіліст:

– Коли черговий автомобіліст «влітає» в острівець безпеки на Макарова, мережа вибухає обуренням рівня одноклітинних організмів, коли змінюється улюблений планктон. Крім матюків, прориваються «і так нічого не видно», «нафіга воно нада», «нема куди бабло списать». Хвилиночку! Їдьте зі швидкістю 50 кілометрів, і зразу все буде видно! Якщо не видно, – ставимо машину в гараж і оформляємо інвалідність по зору. В маршрутці – пільговий проїзд.

Кожен світлофор на Макарова встановлений відірваними руками і ногами рівнян, яких хтось не побачив, не помітив і випадково вирішив припинити їхнє існування, інколи з ненародженими дітьми...

Хто ти такий, щоб у своєму металевому кориті вирішувати такі питання? Про тебе, щоб ти у кориті лишився цілим, подумали, причепили пасами, обліпили ейрбеками. То про тих, хто на ногах, теж подумай... Хоча серед них є такі, що тільки ногами й думають. Правила одні для всіх.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
4 + 4 =
More information?

Ризикну порушити спірну тему про балкони та лоджії. Спершу їх будують, а поті... Далі

 «Це – на убогих», – казав мій дід, збираючись до церкви і кладучи в кишеню дрібДалі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?