«VseВишня» зародилася з любові | Газета 7 Днів

«VseВишня» зародилася з любові

03.01.2019 11:00
Переглядів:262

Аліна АРХИПЕНКО, вправно керуючи кавомашиною, готує ароматний напій для відвідувачів й одночасно розповідає їм про десерти, які з-за прозорих скляних вітрин приваблюють до себе погляди гостей закладу. У барі-кав’ярня «VseВишня», що в самому центрі Рівного, на проспекті Миру, 7 (у кінці Бродвею) – все дуже по-сучасному і в то й же час відчуваєш себе, як удома: бармен-бариста – завжди поруч, напої готуються на відкритій кухні на очах у відвідувачів. Про те, як у Рівному з’явився перший і поки що єдиний заклад, де все зосереджене навколо одного продукту, розпитуємо у Аліни, яка є співвласницею кав’ярні.

– Із Сергієм Яковишиним у кавовому бізнесі ми вже кілька років працюємо разом. Сергій – один зі співвласників бренду Barkas Coffee. Я свого часу прийшла в компанію як менеджер, а в результаті вирішила купити франшизу і відкрила власний баркас. Задум працювати в схожому, але дещо іншому напрямку, і щоб це був стаціонарний заклад у нас із ним з’явився вже давно. Та ідеї, в якому саме форматі це має бути – ще не народилося. Останні півтора року ми часто їздили на навчання по Україні. З-поміж багатьох закладів, де побували, припав до вподоби формат, у якому працюють львівська «П’яна вишня» та київський «Білий налив». Спочатку в нас виникла ідея створити заклад, у меню якого об’єднати ці два продукти – вишню і яблуко. Але, як би дивно це не звучало, ми не знайшли якісного основного продукту – яблучної наливки. Натомість знайшли вишневу. Назва також з’явилася сама собою: оскільки яблука немає, отож, усе буде з вишні. Остаточна версія прийшла в голову Сергієві: «VseВишня» – просто, легко і в той же час незвично.

Кажуть, що талановиті люди – талановиті в усьому. Цього точно не відбереш у господарів «VseВишня». Назва, логотип, меню і навіть дизайн приміщення – все робили самі.

– Коли ми знайшли приміщення, то сідали і годинами малювали ескізи дизайну. Ми уявляли, як все має бути: відкрита кухня, контактний бар, диванчики з круглими столами. А для втілення треба було відобразити наші ідеї на папері. Дуже довго не могли придумати, як розмістити світло. Зверталися навіть до дизайнера, але в результаті все одно до кінцевого рішення пришли самі, – пригадує Аліна.

Меню закладу, звичайно ж, побудоване навколо вишні. Асортимент не надто широкий, але саме такою, за словами господині закладу, і була задумка.

– Основний акцент у меню – на алкогольних напоях, яких у нас є шість позицій: вишнівка, сидр, пиво, вино, лікер і віскі. Звісно, всі вони –вишневого смаку. В зимовому меню є ще бальзам. Крім того, можемо запропонувати відвідувачам глінтвейн, бельгійський пунш і глінт-кофі (це, до слова, єдиний напій, крім чаїв, який не містить у своєму складі вишню). І, звичайно, готуємо каву та авторські фреш-чаї. Із десертів у нас завжди в наявності класична п’яна вишня, снігова вишня, шоколадно-горіховий торт з карамеллю (а це – єдиний десерт, у складі якого немає вишні), вишневий чізкейк та вишневе желе на кефірі. Практично всю випічку готує сам Сергій. Крім того, рівненська цукерня «Мавка» виробляє на наше замовлення шоколадні цукерки з вишнею в алкоголі та вівсяне печиво з вишнею, – розповідає Аліна.

Хоч «VseВишня» працює досить недавно, та вже встигла полюбитися рівнянам. Містяни заходять у кав’ярню дорогою в кінотеатр і з нього, а є й такі, які стали щоденними відвідувачами.

– Дуже приємно, коли, завітавши випадково один раз, люди стають прихильниками нашої концепції монозакладу, стають постійними клієнтами. І своїм друзям та знайомим нас рекомендують, – ділиться Аліна Архипенко. – Або коли кажуть, що у нас затишно, як удома. Це дарує ті неймовірні емоції, заради яких хочеться працювати. Разом із тим, зустрічаються й зовсім інші, яких дивує, чому в меню немає міцних напоїв, наприклад. Нам така аудиторія нецікава, адже в нас немає мети напоїти гостя. У нас інші цілі – запропонувати відвідувачеві щось смачне, дати можливість зрозуміти, що й від невеликої кількості алкоголю можна отримати задоволення та насолоду. Тобто сенс у тому, що ми хочемо розвивати культуру помірного споживання алкоголю.

Секретом успіху закладу з досить незвичним для рівнян форматом його господиня називає… любов.

– Бізнес, на мою думку, не може бути без любові. Те, що робиться без любові, не може мати успіху.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
1 + 0 =
More information?

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?