Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Грудень 2012
 

Олексій Хмилецький: «Пільги передбачили, а кошти – ні» | Газета 7 Днів

Олексій Хмилецький: «Пільги передбачили, а кошти – ні»

20.12.2012 00:00
Переглядів:308

Середовище, в якому ми живемо, – тема, що найбільше хвилює кожного. Адже комфорт нашого життя залежить від таких недріб’язкових дрібниць, як-от: щоб у крані постійно була вода, а сміття постійно вивозилось. Щоб батареї гріли і в квартирі було тепло. Щоб дах був надійним і в дощ людині не текло на голову. Щоб дороги ремонтувались і водії не ламали на них автомобілі, а жінки – каблуки.

Є в нашому місті людина, яка буквально всі ці питання в силу своїх службових обов’язків тримає під контролем. Це – заступник міського голови Олексій Хмилецький, котрий цього разу відповідає на запитання рубрики «Інтерв’ю бере читач». У цьому номері ми публікуємо останню порцію його відповідей на запитання читачів (початок у №№ 49-51).

Тамара Вакулівна,
пенсіонерка, проживає на вулиці Олени Теліги, 51:

– Держава нам дала пільгу на безплатний проїзд у громадському транспорті. А як нею скористатися? Я цього зробити не можу, бо в тій частині міста, де мешкаю, тролейбусів немає, а в маршрутках (так кажуть водії) ніби завжди є пільговики. Не скаржуся, але мені дуже образливо, що пропрацювала 40 років, маю вищу освіту, виховала трійко дітей, живу одна, бо чоловік помер, а пенсію отримую 900 гривень. Як на неї жити? Я й нікуди, крім як до поліклініки № 3 і в неділю до церкви, не їду. Дуже прикро, що водії тебе ображають, не думають, що й вони колись будуть пенсіонерами. Якби міська влада якось посприяла, щоб, маючи пільгу, я могла нею скористатися.

– Шановна Тамаро Вакулівно, є понад двадцять категорій громадян, для яких законодавство України передбачило пільговий проїзд у міському пасажирському транспорті, тобто такі пільги мають майже 55 тисяч мешканців міста. На жаль, система відшкодування збитків перевізникам за цей вид перевезень – недосконала. До того ж у державному бюджеті недостатньо коштів на їх покриття в повному обсязі. А тому в договорах на право перевезення пасажирів у місті між управлін­ням транспорту і зв’язку та перевізником передбачено обов’язкове забезпечення безкоштовного проїзду всіх пільгових категорій громадян, але за умови обмеження кількості посадочних місць для пільговиків. Зокрема, в автобусах пасажиромісткістю понад 18 місць – це чотири пільговики, а якщо в автобусі до 18 місць, то такий автобус везе всього двох пільговиків.

Борис Васильович Велігурський,
старший по будинку на вул. Котляревського, 14:

– У нашому під’їзді є проблема, якої не можемо вирішити роками. На другому поверсі власниця квартири 56 Галина Іва­нівна Шапран років п’ять поспіль збирає в квартирі сміття. До кого не звертався – марно. ЖКП «Паркове» три роки тому вивезло з тої квартири чотири самоскиди сміття. Але хазяйка вже знов наносила його під стелю. Була комісія, приходив майстер із жеку, дільничний. Ніхто не наважується відчинити чужі двері. Але нам тут не до жартів: у під’їзді смердить страшенно, в квартирах хмари тарганів, а сусідні з тим смітником стелі та стіни чорніють і обростають противним грибком. Можливо, ви знайдете вихід? Рятуйте!

– Вам складно якось допомогти, бо названа вами квартира перебуває у приватній власності. А відповідно до законодавства України про приватну власність органи місцевого самоврядування не можуть без дозволу власниці потрапити в її помешкання, щоб привести його до належного санітарного стану. Та це питання у найкоротший термін розглянуть управління житлово-комунального господарства та соціального захисту населення і постараються знайти вихід зі становища.

Олександр Миколайович Полтавченко,
мешканець будинку № 1-а, що на вулиці Шкільній:

– Олексію Віталійовичу, коли будуть зносити наш будинок?

– Будинок № 1-а на вулиці Шкільній, про який ви запитуєте, визнано ветхим ще 12 жовтня 1983 року. Тоді ж із цього приводу тодішній міський голова підписав розпорядження № 376. Проте найближчим часом зносити цей будинок не плануємо.

Світлана:

– На вулиці Волинської Дивізії біля будинку № 29 зробили гарну дорогу. Але там немає чітко визначеного місця кінцевої зупинки. Маршрутки зупиняються як хочуть. Вони стають біля бордюрів, і доводиться з транспорту виходити у сніг. Немає і пішохідного переходу чи світлофора, щоб діти могли перейти дорогу на інший бік.

Крім того, біля цього ж будинку є стоянка, де зупиняються великогабаритні машини. Там теж немає облаштованого тротуару, тому і дітям, і дорослим людям доводиться іти по проїжджій частині, обходячи ці машини. Як можна вирішити ці проблеми?

– Питання облаштування зупинки та тротуару в районі житлового будинку № 29 на вул. Волинської Дивізії буде розглянуто при формуванні проекту бюджету на 2013 рік.

Еміль Юрчук, архітектор:

– Прошу пана Хмилецького дати вичерпну відповідь на таке запитання. На підставі яких документів проводиться забудова житлового району «Південний» без затвердження проекту детального планування житлового району «Південний» на сесії міської ради і без громадських обговорень із мешканцями міста згідно із Законом України «Про планування і забудову територій», прийнятим 20 квітня 2000 року?

– У вас трішки застаріла інформація. Закон України «Про планування і забудову територій» утратив чинність. Натомість із початку 2011 року в цій сфері діє Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності». Щодо забудови житлового кварталу садибної забудови мікрорайону «Південний», то згідно зі статтею 27 цього Закону вона здійснюється на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки, який служить вихідними даними для проектування та будівництва об’єктів. Частина 7 статті 29 цього Закону передбачає, що вихідні дані надають органи містобудування та архітектури за наявності плану зонування або детального плану території. Такий план зонування Рівнерада затвердила 22 грудня 2011 року (рішення № 1421).

Василь Павлюк:

– Скажіть, скільки людей вивільнили при ліквідації жеків у місті? І де вони поділися – пішли на пенсію, на біржу чи ще кудись?

– У місті ліквідовано два житлово-комунальні підприємства – «Центральне» та «Паркове». При цьому вивільнилося 178 людей. З них 114 чоловік працевлаштували. 53 нині перебувають на обліку в центрі зайнятості, а 11 звільнилися за власним бажанням.

Від імені читачів спілкувалася Людмила МОШНЯГА

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
12 + 7 =
More information?

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?