Я перестала переплачувати за гарячу воду після втручання мера | Газета 7 Днів
Я перестала переплачувати за гарячу воду після втручання мера
А у мене стоїть лічильник, тому довгий час я платила за ту воду вдвічі більше, ніж насправді використовувала.
Щоб якось вирішити проблему, зверталась і у водоканал, і в інші інстанції – все без толку. Тричі приходили комісії з нашого жеку. Фіксували, що вода гаряча у квартирі є, навіть виміряли, що вона має температуру 55 градусів. Проте в жодному висновку не було зазначено, скільки перед цим довелося спустити із гарячого крана холодної води.
Так тривало б і досі, якби я не звернулася до міського голови. Володимир Євгенович уважно мене вислухав і пообіцяв розібратися. Дуже швидко моя проблема вирішилася, і з крана пішла гаряча вода, як і має бути.
Я щиро вдячна начальнику «Покровського» Олегові Бездіжому, який направив бригаду. Хлопці також постаралися: зробили все, щоб вода до моєї квартири приходила гарячою. Але ж спочатку я отримувала з жеку одні відписки. Тільки після втручання Володимира Хомка справа зрушила з мертвої точки. Тому я безмежно вдячна Володимирові Євгеновичу за розуміння і допомогу.
Марія БОНДАРЧУК (вул. Остафова, 34, кв. 7)
7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.