Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Червень 2014
 

Повідомлення про помилку

  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls в menu_set_active_trail() (рядок 2405 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/menu.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type int в element_children() (рядок 6595 із /home/dnivrvua/domains/7d.rv.ua/includes/common.inc).
×

Європейська якість: міфи та реальність | Газета 7 Днів

Європейська якість: міфи та реальність

13.06.2014 00:00
Переглядів:540

Уже не одне десятиліття ми кажемо «європейська якість», розуміючи під цим найвищий рівень професіоналізму та найновіше обладнання на виробництві, особливу точність та відповідність найсуворішим вимогам.

Поряд із цим у нас закостенів певний комплекс меншовартості стосовно цієї легендарної європейської якості. В контексті підписання угоди про асоціацію з ЄС особливо гостро постає питання, чи справді ми ще далеко від Європи, чи все-таки Україна виготовляє цілком конкурентоздатну продукцію. Підтвердити або спростувати думку про те, що наша продукція може гідно конкурувати з європейською, ми попросили директора волинського підприємства з виготовлення ковбасних виробів Олега Дмитрука. Він по кілька разів на рік відвідує провідні європейські підприємства і професійні виставки, аби привезти на своє виробництво останні досягнення та розробки в сфері виготовлення м’ясоковбасної продукції.

Які європейські країни ви найчастіше відвідуєте з професійною метою?

– Я вважаю, що Меккою виробництва ковбаси є Німеччина. По-перше, так історично склалося, що там виготовляється багато видів ковбасних виробів та проводяться численні ковбасні фестивалі. По-друге, саме в Німеччині відбуваються найбільші професійні виставки обладнання м’ясопереробної промисловості.

Так, ми завжди відвідуємо спеціалізовану виставку у виставковому комплексі IFA (Internationale FunkausstellungBerlin). На цих виставках промисловці можуть реалізувати одразу кілька завдань: і поспілкуватися з діловими партнерами та знайти нових, і, як у нашому випадку, домовитися про проведення курсу семінарів згідно з актуальними потребами підприємства. Причому нам, наприклад, не просто розповідають про якісь новинки, а й показують виробництва, де вони вже впроваджені. Тобто ми маємо можливість постійно підвищувати свій професійний рівень, тримати руку на пульсі, бути в курсі останніх винаходів і досягнень. Звичайно, я відвідую німецькі підприємства та семінари набагато частіше, ніж відбувається ця виставка.

Ще ми часто їздимо на підприємства з виготовлення ковбасних виробів у Польщі та Австрії.

Провідні українські виробники ковбаси також регулярно відвідують такі заходи?

– Складно говорити про український ринок узагалі. Але щодо волинських виробників, то скажу таке: коли ми починали бізнес, на ринку склалося так, що довгий час не з’являлося нових конкурентоспроможних виробників. Ми це розуміли, тому всі зароблені кошти витрачали на оновлення устаткування і придбання сучасного, в основному німецького. Звичайно, це було складно. Та ми одразу отримали результати і завдяки цьому зробили великий крок уперед, залишивши позаду багатьох конкурентів. Вони мали в десятки і сотні разів більші фінансові можливості, проте були схожі на важкі брили, під які не текла вода.

Тепер про те, хто відвідує такі заходи, можна судити з обладнання, що є на виробництві. Якщо на підприємстві застаріле обладнання, то швидше за все, там і загальний підхід до роботи застарілий.

Але далеко не кожний виробник пустить сторонніх до себе в цех і показуватиме свої промислові потужності.

А ви пускаєте?

– Я – так. Звичайно, не кожного бажаючого з вулиці. Є ж певні вимоги санітарії, безпеки праці і т.д. Наші партнери, маючи попередню домовленість, за потреби відвідують наше виробництво. До речі, планую восени запросити журналістів на вхідчини до нового цеху. А після екскурсії для ЗМІ плануємо запрошувати школярів, а також усіх зацікавлених дорослих. Звичайно, будемо проводити попередній інструктаж. Наші відвідувачі будуть проходити через спеціальні санітарні пропускники, одягатимуть спеціальний одяг. Я б хотів, аби люди були максимально обізнані з виробництвом харчових продуктів. Адже тоді вони розумітимуть, де закінчуються рекламні лозунги і починається реальна якість продукту.

А в Німеччині пускають до цехів?

– Нас, як колег, звичайно, пускають. Ми ділимося своїм досвідом і відвідуємо підприємства в рамках семінарів. Щодо пересічних громадян – то не впевнений, думаю, що навряд чи.

Розкажіть про своїх німецьких партнерів.

– По-перше, як я казав, ми закуповуємо в Німеччині обладнання. Також там є фірма «Рапс», один із найпотужніших виробників спецій у світі. В лабораторії «Рапс» для нас розробляють комплекси спецій. Коли такий комплекс відповідає нашим вимогам, ми його затверджуємо. Цій суміші спецій присвоюється унікальний номер. І надалі такий комплекс виготовляється тільки для нас.

Хотів би зауважити, що в них авторське право і патенти – непорушні. Якщо німці щось запатентували, наприклад рецептуру, то спроба відтворити її буде суворо присікатися законом. У нас же з цим наразі ситуація занадто ліберальна.

Розкажіть про німецьке виробництво. Що принципово відрізняє його від українського?

– За великим рахунком, таке невелике підприємство як ТМ «Дмитрук», і німецькі підприємства з виготовлення ковбаси не мають принципової різниці. Декілька місяців тому я відвідував один із німецьких заводів – величезне підприємство, що виготовляє до 150 видів ковбаси. Виробничі цехи цього підприємства мають звичайне обладнання. Воно сучасне, якісне, але якщо хтось очікує побачити там якісь надзвичайні космічні технології, то такого нема. Коли ми тільки запускали своє виробництво, то мали непогане польське оснащення, але згодом змінили його на німецьке. Тому оснащення цехів у нас практично ідентичне.

Працівники одягнені в спеціальний одяг, вони проходять санітарні пропускники, на підприємстві чисто. Цих правил дотримуються як у Німеччині, так і у нас.

Та є певні відмінності, що не впадають в очі відразу, але мають велике значення. Ці особливості стосуються організації роботи всього підприємства в глобальному сенсі, а також ставлення працівників до роботи.

Що ви маєте на увазі під глобальним підходом?

– Європа мені нагадує гарно спрограмований соціалізм. Кожен займається своєю справою і робить її краще, ніж будь-хто інший. Наприклад, там керівник підприємства з виготовлення ковбасних виробів не хвилюється, де взяти м’ясо. Він піднімає слухавку, робить замовлення, і на 7-му ранку наступної доби якісна сировина вже у нього на підприємстві. Бо там м’ясом займається інша компанія, причому вона спеціалізується виключно на м’ясі.

А наші реалії і інші. Коли ми, наприклад, купуємо курятину, то самі ж її обвалюємо. Мені, за великим рахунком, потрібна не вся курка, а лише філе. Але через те, що постачальники філе почали наливати в м’ясо воду, аби збільшити масу, я змушений був відмовитися від такої сировини. Я навіть спочатку приїжджав до них і просив, щоб дали хай і дорожчий продукт, але такий, який мені потрібно. Як результат, довелося самим обвалювати.

Сьогодні, аби повністю забезпечити повний цикл виробництва продукту, потрібно організувати вирощування тварин, забій, переробку м’яса, реалізацію продукції. Це дуже складно і довго робити, маючи обмежені фінансові ресурси.

Ось інший приклад відмінностей: у Німеччині є корпорація, що об’єднала 6 заводів. Ми спілкувалися з власником одного з них. Він розповів, що кожен із цих заводів виготовляє лише кілька видів ковбаси. Наприклад, його підприємство виготовляє в день 70 тонн продукції, причому це лише два види ковбаси. Тобто кожне підприємство виконує мінімальну кількість операцій, що економить час і зусилля, відтак забезпечує вищу якість праці і продукту. Заводи налагодили спільну мережу фірмових магазинів. За такої організації роботи корпорація пропонує широкий асортимент якісної продукції, притому знижуються витрати на виробництво, логістику, мережу продаж. В Україні поки що до такого не дійшли. Хоча, здавалося б, нічого складного в цьому нема.

Ще цікавий приклад обміну досвідом: я нещодавно спілкувався з одним німецьким колегою, який жалівся мені на таку ситуацію: він обладнав своє ковбасне підприємство дуже дорогими пристроями для очищення води, а через місяць змушений був їх зняти. Я запитав: «Для чого ж знімали? Обладнання ж таке дороге! І так дорого було його встановити!» Він сумно відповів: «З такою водою я отримував зовсім інший продукт, у нього був зовсім не той смак – якийсь ніби штучний. Вода ставала ніби мертвою, дистильованою!». Після цієї розмови я остаточно переконався, що вода має бути в міру очищена, вона повинна містити відповідні корисні мінеральні речовини.

Які є особливості в організації праці?

Що стосується організації роботи з кадрами, ми намагаємося брати приклад з німецьких колег. Німецькі працівники ставляться до роботи надзвичайно відповідально. Звичайно, вони можуть виходити у своїх справах з виробництва. Але їхня відсутність ніяк не позначається на результатах роботи. Кожний працівник усвідомлює важливість своєї праці.

Наші співробітники мають протягом дня дві перерви по 15 хвилин. У цей час вони можуть вирішувати особисті справи, спілкуватись по мобільному телефону, який вони лишають в особистій шафці за межами цеху. Тобто під час виробничого процесу їх ніщо не відволікає.

Ви сказали, що замінили хороше обладнання на ще краще німецьке. Для чого?

– Ми не лише оновили устаткування, а й розширили його. Ми бачили зростаючий попит на нашу продукцію. Аби збільшити кількість продукції, є два варіанти. Перший – подовжити виробничий процес до 10, 12 чи навіть 14 годин. За такого тривалого виробного процесу працівник втомлюється, знижується концентрація його уваги, стають можливими помилки, тобто підвищується так званий людський фактор. Але ми протягом семи років щодня витримували всі стандарти і норми задля того, аби виготовляти справді якісні ковбасні вироби, і саме цим завойовували довіру до нашого продукту. Тому тепер почати виготовляти продукцію з порушенням технології – це самому собі шкодити. Для нас був прийнятний виключно цивілізований і прогресивний варіант – розширити промислові потужності, тобто встановити більше сучасного потужного європейського обладнання, яке швидше працює і забезпечує вищу продуктивність.

Ви розповідаєте про досить важливі стратегічні моменти. Не боїтеся, що ваші конкуренти будуть брати з вас приклад і перевершать вас?

– Я ставлюся до цього по-філософськи. Адже нічого принципово нового не винаходжу, коли закуповую європейське устаткування. Моя перевага – в тому, що я особисто відповідаю за всі закупки і контролюю інвестиції. Це значить, що мене не підкупиш «відкатом», як це трапляється у великих холдингах. Там менеджер по закупівлі за відповідну круглу суму, отриману від виробника обладнання, часто закуповує не те, що реально потрібно виробництву, а те, що хоче продати виробник обладнання. Така особливість, на жаль, притаманна сучасному українському бізнесу. І такий підхід керівництва до роботи – мабуть, одна з причин комплексу меншовартості українців. З цим, на мою думку, потрібно боротися, наводячи людям прості факти і цифри, що показують наші реальні досягнення і пробіли.

А підхід, що передбачає постійне вдосконалення професіоналізму кадрів, оновлення і розширення устаткування, реалізують усі більш-менш успішні підприємства. Просто якщо ти не рухаєшся вперед, значить ти даєш конкурентам фору. І не має значення, Україна це чи Європа.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
3 + 12 =
More information?

Шість підказок про наші біди і відступництво від Бога

... Далі

І відкрилася правда, куди вели Україну всі наші вожді

 

... Далі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?