Не відправляти дітей до інтернатів | Газета 7 Днів
Не відправляти дітей до інтернатів
Якщо в 2012-2013 навчальному році у нас було тільки три школи, де впроваджували інклюзивний метод навчання, три класи і п’ятеро дітей, які навчалися за відповідними програмами, то зараз таких шкіл уже 11. У них працює 23 класи з інклюзивним навчанням, у яких навчають 43 учнів із особливими освітніми потребами.
– Це діти з тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку, синдромом Дауна, зниженим слухом, зором, вадами опорно-рухового апарату, – пояснив начальник міського управління освіти Василь Харковець. – У разі потреби, відповідно до індивідуальних особливостей дитини або ж стану її здоров’я, у цих навчальних закладах вводиться посада асистента вчителя, який перебуває поруч з учнем. Сьогодні в Рівному працюють 16 учителів-логопедів, 42 практичних психологи, 37 соціальних педагогів, тобто кадрів вистачає. У ЗОШ № 9 створено хорошу навчально-методична базу для дітей зі зниженим слухом.
Але є й проблеми – не всюди є безперешкодний доступ дітей із вадами опорно-рухового апарату до навчальних закладів, а також проблематичне навчання дітей із глибоким порушенням зору. Як зазначив головний освітянин міста, у 24-й школі вже створюється навчально-методична база для таких діток, але потрібно ще багато спеціальних посібників.
7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.