Влада наполягає на 2,50, а перевізники хочуть 3,50 | Газета 7 Днів
Влада наполягає на 2,50, а перевізники хочуть 3,50
Позавчора представники перевізників, які здійснюють перевезення пасажирів на міських маршрутах, знову зустрічалися з керівництвом міста із приводу підвищення тарифів на проїзд у маршрутках.
На робочій зустрічі під головуванням міського голови Володимира Хомка, заступника міського голови Сергія Васильчука, начальника управління транспорту і зв’язку міськвиконкому Віталія Миронюка, президента Всеукраїнської ГО «Союз перевізників» Валентина Демчука та з участю представників перевізників знову всебічно розглядалось питання про нові тарифи на проїзд у міських маршрутках.
Оскільки подорожчали і пальне, і комплектуючі, і запчастини, то й підвищення тарифів уникнути не вдасться. На цьому зійшлися всі учасники зустрічі. Проте є суттєві розходження в розмірах нових тарифів. Якщо влада вважає, що можна обмежитись вартістю однієї поїздки у маршрутці в межах 2,5 гривні, то перевізники наполягають на ціні 3,5 гривні.
Рішення прийняли неостаточне. Домовились винести на позачергове засідання міськвиконкому, яке має відбутися сьогодні, тариф 2,5 гривні за одну поїздку, оскільки до чергового засідання міськвиконкому перевізники терпіти стару ціну не можуть.
Ну а через два тижні, 13 травня, на черговому засіданні міськвиконкому його члени розглянуть запропонований перевізниками тариф 3,5 гривні, тобто на цілу гривню дорожчий за той, який пропонує влада. Чи вдасться їм добитися прихильності виконавчої влади міста для затвердження ціни поїздки, яку вони хочуть зробити на 75 відсотків дорожчою за нинішню, сказати складно. Тим більше що нещодавно влада Києва підвищила вартість проїзду в столичних маршрутках до меншої позначки – трьох гривень. А київські маршрути – то, проте, не рівненські. Та й платіжна спроможність тамтешніх пасажирів не йде у жодне порівняння з нашою.
Заслуговує на увагу пропозиція депутата Рівнеради Сергія Паладійчука, висловлена ним на останній сесії Рівнеради, про те, щоб затвердити тимчасовий тариф з тим, аби повернутися до його перегляду місяців через три. Депутат вважає, що за цей час стабілізується ситуація з курсом національної валюти, яка безпосередньо впливає на ринок паливно-мастильних матеріалів. Вартість пального із часом знизиться, прогнозує Сергій Паладійчук. Тим часом підвищені на хвилі курсових коливань ціни і тарифи на свої товари та послуги наші підприємці не мають звички переглядати. Отже, потрібно їх до цього змусити, прийнявши тимчасовий тариф, вважає депутат. Думка слушна, а як воно буде на ділі, поживемо – побачимо.
Людмила МОШНЯГА
7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.