Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Квітень 2012
 

Якщо водій акуратний і нелінивий, то ніколи не возитиме пасажирів у брудній машині | Газета 7 Днів

Якщо водій акуратний і нелінивий, то ніколи не возитиме пасажирів у брудній машині

05.04.2012 00:00
Переглядів:439

Коли в редакції набралася критична маса скарг на санітарний стан міських маршруток, ми запропонували керівникам управління транспорту і зв’язку та комунального підприємства «Рівнетранспорт» провести з цього приводу спільний рейд. Згоди дійшли відразу: додаткова увага в будь-якому разі спрацює на користь справі. До рейду ніхто не готувався, заздалегідь нікого не попереджали. Маршрути обирали навмання. А на зупинку «Торговельний центр», що в мікрорайоні Північний, приїхали, щоб «захопити» відразу якнайбільше маршрутів. Коло торговельного центру найбільше маршруток, що курсують по 38-му. Тут – їхня кінцева зупинка. Підходимо до першої-ліпшої машини, представляємося, розповідаємо про мету свого візиту. – Два-три кола, і замітаю салон, – відчиняє двері свого «Богдана» Юрій Рубель, водій ПП «Сагайдачний». – Автобус і ззовні, й усередині мию щодня. До речі, таке помітно відразу: під сидіннями чисто. Як і в машині Володимира Ковальчука. Він каже, що двічі-тричі за зміну, залежно від погоди, миє підлогу, а замітати намагається після кожного кола. – А чим, – запитуємо, – досягається така чистота оббивок пасажирських крісел? – Усе просто! – посміхається. – Двічі на рік – до хімчистки. Таке враження, що водії 38-го маршруту змагаються між собою за культуру перевезень. Та безперечний лідер – «Еталон» братів Ігоря і Сергія Королів. Маршрутка блищить, вікна сяють. Ззаду – «фартух» на всю ширину кузова, аби бризки в дощ не летіли на скло водіям позаду. У салоні – ані смітинки. Пасажирки – студентки Аліна і Оксана – кажуть, що радіють, коли до них підходить саме ця машина. Дівчата вважають, що в нашому місті взагалі всі автобуси чисті. Ми були вже готові повірити студенткам, аж тут до зупинки підкотив «Богдан» із маршруту № 57. Вікна забризкані, реклама на бортах пошкоджена. У салоні, обідраному й брудному, ми не дорахувалися відразу кількох пасажирських сидінь. Логіка залізна: людей, стоячи, входить більше. Водій (він працює на приватного підприємця Давидюк), винувато опускає очі: – Я тут тільки перший день, нічого поки що не знаю. Лишень ми вийшли, аж тут підкотив «Богдан» із 65-го маршруту – весь у плямах іржі. Сидіння порізані, покриття на підлозі протерте до дірок, словом, смітник на колесах. Навіть панель приладів у водія в пилюці. – Невже важко ганчіркою тернути, аби не дивитися на таке всю зміну? – робимо йому зауваження. – Машину і салон мию через два дні на третій, – ображено кидає водій пан Володимир. – Нехай нам мийку зроблять, щоб у черзі не стояти… На подряпаній, в іржі та обривках реклами стінці кабіни водія помічаємо приклеєний скотчем брудненький папірець: «Перевізник – ВАТ “Рівнепасвантажтранс”». – Так на підприємстві ж – своя стаціонарна мийка! – Вони закінчують о десятій вечора, а я, в кращому разі, заїжджаю о пів на одинадцяту… Ну, що на це скажеш? І все ж загальний висновок після рейду виявився оптимістичним: із понад двох десятків автобусів, що курсують на майже десяти маршрутах від мікрорайону Північний, відверто брудними були лише два. Виявляється, навіть старенькі переобладнані з вантажних «Мерседеси» можна утримувати як годиться. До доброго – це відомо всім – звикаємо швидко. Так хочеться вважати відмінний сервіс на транспорті за норму. Скажете – без поганого і хорошого не відчуєш? Неправда! Змогли ж водії забезпечити відмінний сервіс на 38-му маршруті. А на 39-му на радість малечі прикрасили одну з машин десятками яскравих м’яких іграшок. І на 49-му ходить автобус – ну просто диво. А от «смітники на колесах» – швидше виняток.

Сергій СНІСАРЕНКО

Ми дізналися:
помити мікроавтобус зовні коштує в Рівному 30-75 грн;
на мийці самообслуговування – 10 грн;
повне миття (зовнішнє і в салоні) – 70-130 грн;
хімічна чистка сидінь (штучний велюр) – 15-25 грн за крісло.

КОМПЕТЕНТНИЙ КОМЕНТАР
– Усе залежить від водія, – вважає Микола Голубош, начальник КП «Рівнетранспорт». – Якщо людина акуратна й нелінива, то ніколи собі не дозволить возити пасажирів у смітнику.
У тому ж переконує начальник управління транспорту і зв’язку Віталій Миронюк:
– Центральна фігура на автомо¬більному транспорті – водій. Саме він може подвоїти чи звести нанівець будь-які старання керів¬ництва, саме від нього залежить, чи буде поїздка приємною і комфортною для пасажира, чи перетвориться на мордування. Якість перевезень міська влада контролює пос¬тійно. Є речі стратегічні: коли в маршрутці тісно, то ніяка чистота не зарадить. Або якщо доводиться довго чекати на зупинці. Проїдьтеся на 56-му маршруті. Він завжди відрізнявся регулярністю, тепер, коли машини обладнали супутниковими навігаторами, по ньому хоч годинник звіряй. Усі машини – з двома автоматичними дверима, що скорочує час на зупинках, та й зручно. Зупинки оголошують, а скоро буде ще й уніформа у водіїв. Це – хороший приклад співпраці нашого управління й перевізника. Хочете поганий? Торік ми розірвали сім угод із перевізниками, в яких порушень було аж надто багато, й вони не реагували на зауваження. Скарги? Є. Розбираємо кожну. Ось мешканці Колоденки і Тинного невдоволені роботою 58-го маршруту, є нарікання на 37-й, особливо ввечері. Та приходять й інші листи: рівняни дякують за чуйність і повагу водіям Голубнюку, Міщуку, Мариничу, Роганському. Зважте: люди скаржаться частіше, ніж дякують…

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
1 + 8 =
More information?

Шість підказок про наші біди і відступництво від Бога

... Далі

І відкрилася правда, куди вели Україну всі наші вожді

 

... Далі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?