Колір нашого міста – червоний | Газета 7 Днів
Колір нашого міста – червоний
Нагадаємо, що торік у грудні рівнянам презентували концепцію бренду міста. Її розробники компанія «Branders». Але запропонований нею варіант викликав шквал критики в соціальних мережах. Активісти створили групу у Фейсбуці та оголосили конкурс на альтернативний бренд Рівного. На нього надійшло 100 робіт. Шляхом народного голосування перемогла пропозиція авторів Андрія Цося і Насті Хмари.
Вчора автори альтернативного бренду-переможця презентували своє творіння. В основі логотипу вишивка у червоно-білих кольорах та рівненська брама. Андрій Цось та Настя Хмара переконували, що саме ці кольори ідентифікують Рівненщину. Мовляв, саме ці барви використовували здавна на місцевих вишиванках.
– За основу ми взяли елементи традиційної рівненської вишивки. – розповів Андрій Цось. – Ми черпали свої ідеї з наукової статті кафедри культурології РДГУ, де проаналізовано рівненську вишивку.
Логотип пропонують розміщувати на сувенірній продукції на футболках, кульках, чашках, еко-торбах. Тобто нічого нового автори в цьому плані не запропонували. Правда присутнім дуже сподобався фірмовий шрифт – Bandera Pro Heave. Але шквал аплодисментів, напевно, зірвало перше слово у назві.
Автори провели велику роботу, але чи вразить вона депутатів Рівнеради невідомо. Начальник управління культури і туризму Рівного Тарас Максименко запитав жартома, чи то всерйоз, чи не підготували вони на сесію міської ради групу підтримки. Адже на його переконання не всі депутати зрозуміють суть альтернативного бренду і підтримають на голосуванні. За словами Оксани Юрченко ініціатори альтернативного бренду ні на кого тиснути не збираються, вони просто запропонували своє бачення. Тобто остаточне рішення за міськими обранцями, що їм більше до вподоби кільця чи вишивка ми дізнаємось завтра.
7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.