Архів новин

Бухгалтерам підприємств пояснили, як діяти під час призупинення реєстрації податкових накладних | Газета 7 Днів

Бухгалтерам підприємств пояснили, як діяти під час призупинення реєстрації податкових накладних

20.07.2017 10:16
Переглядів:322

В рамках Меморандуму про співпрацю між ГУ ДФС у Рівненській області та Територіальним відділенням Асоціації платників податків у області проведено семінар для суб‘єктів господарювання. Основною темою обговорення під час зустрічі стали реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, причини їх призупинення та шляхи підтвердження реальності операцій по призупиненим накладним. 

Як повідомляють у ГУ ДФС у Рівненській області крім того, розглядалися питання технічного характеру, які виникають у бізнесу під час реєстрації податкових накладних. Представники ТВ АППУ у Рівненській області,ТОВ ВКК «Баланс-клуб», роз’яснили правила заповнення карток та надсилання повідомлень щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування.

Так, зокрема, зверталася увага на терміни надсилання зазначених повідомлень, перелік необхідних документів для підтвердження реальності операцій та можливості Електронного кабінету для подання такого пакету документів. 

Бухгалтери мали змогу отримати роз’яснення на всі важливі для них питання, які сприятимуть полегшенню їх подальшої роботи під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. 

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
12 + 0 =
More information?

Шість підказок про наші біди і відступництво від Бога

... Далі

І відкрилася правда, куди вели Україну всі наші вожді

 

... Далі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?