Архів новин

Рівненський аеропорт: курс на захід | Газета 7 Днів

Рівненський аеропорт: курс на захід

25.08.2017 10:57
Переглядів:696

Чартерні авіарейси до Туреччини та Єгипту з нашого аеропорту – вже реальність. Перспектива, над якою нині працює керівництво рівненського летовища, – відкрити повітряне вікно до Європи. 

Побутує думка: тому, хто чогось щиро прагне, допомагають самі небеса. У чому-чому, а в непідробному бажанні молодої команди менеджерів витягувати з економічної прірви фактично доведений до ручки Рівненський міжнародний аеропорт не відмовиш. Амбітні наміри, помножені на спільні зусилля колективу летовища, дали позитивні результати. Торік з Рівненського аеропорту вперше за останні п’ятнадцять років почали здійснюватися нехай і чартерні та сезонні, але регулярні пасажирські перевезення до Анталії та двох туристичних центрів Єгипту – Хургади і Шарм Ель Шейха.

Ця неординарна для області подія зумовила небувалу ейфорію, в тіні якої залишилися всі, здавалося, непідйомні проблеми. Їх витягнуло на своїх плечах новопризначене керівництво рівненського летовища. 

– Навіть страшно згадати те, що довелося пережити на перших порах, – розповідає директор Рівненського міжнародного аеропорту Ігор Насинюк. – Здавалося, легше було почати з нуля, ніж поставити на ноги те, що залишилося від аеродрому. Фактично все, що не розкрали, було занедбане і понівечене. Підприємство безнадійно погрузло в рутині фінансової кризи. Достатньо сказати, що, коли я 2015-го став директором аеропорту, борг із зарплати становив близько мільйона гривень, за комунальні послуги (газ, електроенергія, водопостачання) – близько 500 тисяч гривень. На балансі авіапідприємста налічувалося лише шість одиниць техніки у «віці» 25–30 років. На аеровокзалі, КТП, дизельній підстанції та практично скрізь протікали дахи, через що почали руйнувалися стіни приміщень. Та, дякувати Богу і нашому колективу, нам вдалося вистояти і подолати всі перепони.

Рівненський міжнародний аеропорт потихеньку вибирається з фінансової прірви. Менш ніж за рік від часу, як підприємство очолив Ігор Насинюк, заборгованість по зар-платі звели до одного місяця. Якщо раніше спеціалісти авіапідприємства працювали по шість годин три дні на тиждень, то з квітня 2015-го пере-йшли на повноцінний 8-годинний робочий день. 

– Першим ділом оптимізували штат і видатки підприємства, – розповідає перший заступник директора Рівненського міжнародного аеропорту Святослав Свінтозельський. – На цьому зекономили кошти, скерувавши їх на реконструкцію: розшивку смуги, ремонт техніки, а також навчання персоналу. Взялися за те, до чого в попередників не доходили руки (а правильніше – просто не було бажання), але без цього неможлива діяльність аеропорту, тобто провели сертифікацію служби авіаційної безпеки та виробничо-диспетчерської служби підприємства. 

Та головне, що Рівненський міжнародний аеропорт почав відроджувати втрачену попередниками довіру з боку ділових партнерів і клієнтів. Відтак, у Рівному почали сідати літаки з Німеччини, Кіпру, Швейцарії, Сирії, Італії, Франції.

А вже торік, після ремонту приміщень аеропорту і аеровокзалу, запустили чартерні авіарейси до Туреччини та Єгипту, якими скористалися майже сім тисяч осіб. Нині керівництво авіапідприємства працює над відкриттям нових ліній авіасполучення.

– Маємо намір запустити авіарейси до Любліна та Варшави, – розказує Ігор Насинюк. – Спілкуємося з багатьма авіакомпаніями, як-от «Браво», ЛОТ, «Рафавіа», МАУ тощо. До речі, на території нашого аеропорту вже базується АК «Вулканейр» і ремонтна база АН-12 компанії «Аеровіз». Задумів багато, але краще розповідати про те, що вже зроблено. До того ж, існують проблеми, які потребують нагального вирішення. 

Вітаю колектив Рівненського міжнародного аеропорту і всіх рівнян з Днем незалежності, Днем міста і Днем авіації! Крім традиційного міцного здоров’я, бажаю вам ніколи не спинятися на досягнутому і завжди прагнути більшого! Хай політ вашої думки досягає захмарних висот і лине до зірок!

Так, питання номер один, зі слів Ігоря Насинюка, – забезпечення аеропорту необхідним обладнанням для обслуговування сучасних літаків. Адже міжнародні авіакомпанії вимагають від аеропорту мати швидку онлайн-реєстрацію пасажирів і забезпечувати їхню посадку за 25 хвилин. Потрібно також обладнати в аеропорту стоянки для літаків типу Боінг-737, Аеробус, А-320. Крім того слід встановити комп’ютеризовані реєстраційні стійки з електронними вагами та сканерами паспортів. Підприємству бракує машини типу АПА для підзарядки літаків, а також тягача, автоматичної системи завантаження і вивантаження багажу, асенізаційного автомобіля, авіаційного снігоочищувача з піддувом і т.д.

– Звісно, за один рік всі проблеми не вирішимо, – підсумовує розмову директор. – Та, сподіваюся, за підтримки обласної влади (а аеропорт – це обласне комунальне підприємство) втілимо в життя всі наші задуми. А найзаповітніше наше бажання – створити в Рівному сучасний європейський аеропорт.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
12 + 3 =
More information?

Шість підказок про наші біди і відступництво від Бога

... Далі

І відкрилася правда, куди вели Україну всі наші вожді

 

... Далі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?