Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
 
Червень 2019
 

Рівне поступається містам Франції і навіть Польщі | Газета 7 Днів

Рівне поступається містам Франції і навіть Польщі

20.06.2019 13:54
Переглядів:1737

Зате при нижчій, ніж у середньому по Україні, вартості проїзду наше тролейбусне управління випереджає фактично всі аналогічні комунальні електротранспортні підприємства нашої країни.

Будь-яке подорожчання, природно, викликає невдоволення. Навіть тоді, коли йдеться про збільшення лише на одну гривню, як-от ціни проїзду в тролейбусі. У місцевих мас-медіа з приводу нещодавно прийнятого міськвиконкомом рішення про підвищення з 1 липня вартості квитка в електротранспорті до 4 гривень розгорнулася справжня полеміка. Із запитаннями, які стали основною темою дискусії в пресі, редакція газети «7 днів» звернулася до міського голови Рівного Володимира ХОМКА.

  

– Володимире Євгеновичу, чи доцільно було підвищувати вартість квитка?

– Щоб дати вичерпну відповідь на це запитання, треба спершу проаналізувати, як працює наше тролейбусне управління.Буквально нещодавно ми отримали показники роботи за перший квартал, то можемо подивитись, як КП «Рівнеелектроавтотранс» виглядає на тлі електротранспортних підприємств інших міст України.

У нас щоденно виходить на лінію 62 тролейбуси (7–8 років тому їх було удвічі менше). У той же час в Івано-Франківську щоденно на лінію виходить лише 33 тролейбуси, Луцьку – 42, Миколаєві – 43, Полтаві – 49, Тернополі – 43, Львові – 51. Хоча в Чернівцях – 65, Чернігові – 66.

Середній вік тролейбуса у Рівному – 23 роки 7 місяців. Тим часом у Житомирі – 27 років, Івано-Франківську – 26,3, у Львові – 24,2. Водночас у Хмельницькому – 22 роки, Черкасах – 21.

За І квартал цього року в Рівному тролейбусами перевезено майже 10 мільйонів пасажирів. У Житомирі ця цифра становить 9,1 мільйона пасажирів, Львові – 8,7 мільйона, Івано-Франківську – 3,9 мільйона, Миколаєві – 4,6 мільйона, Тернополі – лише 3,5 мільйона, Хмельницькому – 9 мільйонів, а Чернівцях – 7 мільйонів пасажирів. Погодьтеся, наші результати доволі непогані. При цьому безкоштовно у рівненських тролейбусах їздить 63,5% від загальної кількості пасажирів, у Вінниці – 54%, Львові – 65%, Івано-Франківську – 66%, Луцьку – 71%, Миколаєві – 77%. Разом з тим, у Тернополі – лише 38%.

Далі про те, що стосується статистики вартості проїзду. Нагадаю, у Рівному ми його підвищили з 1 липня до 4 гривень. Нижчий тариф лише в Івано-Франківську, Полтаві та Херсоні. Натомість, у Вінниці вартість проїзду в тролейбусі становить так само, як у нас,– 4 гривні, у Львові – 5, у Тернополі і Чернігові – аж 6. Середня вартість проїзду по Україні становить 4 гривні 16 копійок. Тобто у Рівному ціна квитка нижча, ніж середня в державі.

– Ще не так давно тролейбусники масово звільнялися з роботи. А як тепер?

– Ситуацію вдалося вирівняти, але знову пропоную подивитися на неї в масштабах держави. Що стосується кадрового забезпечення, то на один тролейбус, що виходить на лінію, у нас припадає 6,9 працівника. Це тоді коли у Житомирі – 8,7, Львові – 8,4, Івано-Франківську – 8,6, Луцьку – 9,5. Трохи нижчий показник лише у Хмельницькому – 6,7.

Середньомісячна заробітна плата в КП «Рівнеелектроавтотранс» становить 8200 гривень, на такому ж підприємстві у Вінниці – 10 700, Житомирі – 8500, Львові – 11 800, Луцьку – 9100, Тернополі – 10 200. Нижча, ніж у Рівному, середня зарплатня на підприємстві електротранспорту лише в Херсоні. Водії тролейбусів у нашому місті отримують 11 000 гривень, у Львові – 12 000, Івано-Франківську – майже 14 000, Луцьку – 11 800, Миколаєві – 12 400, а в Тернополі – цілих 16 000. Менше, ніж наші водії тролейбусів, заробляють лише житомирські та херсонські.

Рівнеелектроавтотрансу наразі не вистачає по 36 водіїв і кондукторів, 8 слюсарів. І цілком очевидно: для того, аби ці люди з’явилися, зарплату потрібно робити конкурентною. Щонайменше – на рівні подібних підприємств в Україні.

– Скільки реально коштує проїзд в електротранспорті Рівного?

– Собівартість проїзду на одного пасажира у Рівному становить 2 гривні 49 копійок. Це один із найнижчих показників серед усіх аналогічних підприємств України. В тому ж таки Івано-Франківську собівартість проїзду становить 4 гривні 56 копійок, у Тернополі – аж 7 гривень 37 копійок. Нижча, як у нас, вона лише в Херсоні – 2 гривні 40 копійок. Показники по всіх містах України будуть оприлюднені на офіційному сайті КП «Рівнеелектроавтотранс».

Безумовно, ми програємо містам Франції, Німеччини чи навіть Польщі. Інакше й бути не може, адже там квиток коштує від 1 до 2 євро (30–60 гривень) при мінімумі пільговиків. На жаль, доходи українців найближчим часом не дозволять нам вийти на такі показники. Але, виходячи з наших реалій, ми робимо максимально можливе для ефективної роботи електротранспорту.

– І, як результат, наше електротранспортне підприємство кілька років поспіль за основними економічними показниками посідає провідні місця в Україні.

– Якщо порівняти результативність діяльності нашого електропідприємства з іншими містами України, то Рівне справді має одні з найкращих показників. Цьому сприяють різні фактори. Передусім те, що нам останнім часом вдалося докупити тролейбуси. Важлива і зміна керівника (восени 2013 року електротранспортне підприємство очолив Валентин Ткачук,– ред.).

Я зробив цей короткий аналіз із двох причин: по-перше, щоб ми об’єктивно оцінювали своє місто. А по-друге, шановні рівняни, будь ласка, приходьте і працюйте. Лише в Рівнеелектроавтотрансі є 80 вакансій. Давайте робити своє місто кращим! Тож, якщо хтось, хто зараз це читає, бажає роботу з гарною оплатою, запрошуємо його на наше КП «Рівнеелектроавтотранс». Ми будемо й надалі максимально підтримувати і розвивати наш екологічно чистий транспорт, який має велику перспективу.

Ключові слова:

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
15 + 2 =
More information?

Шість підказок про наші біди і відступництво від Бога

... Далі

І відкрилася правда, куди вели Україну всі наші вожді

 

... Далі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?