Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
 
Серпень 2019
 

Рівнеобленерго закликає підприємців спілкуватися через інтернет | Газета 7 Днів

Рівнеобленерго закликає підприємців спілкуватися через інтернет

21.08.2019 17:36
Переглядів:161

Про нові можливості для споживачів електричної енергії, які зроблять комфортнішим обмін інформацією з енергетиками, розповідає комерційний директор ПрАТ «Рівнеобленерго» Андрій Ахромкін:

– ПрАТ «Рівнеобленерго» увесь час намагається зробити більш зручним обмін інформацією зі своїми клієнтами. Наприклад, для того, щоб спростити населенню процедуру передачі показників лічильника, кілька років тому створили особистий кабінет побутового споживача (він налічує вже більш як 70 тисяч користувачів). Показники також можна передавати за допомогою СМС, електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua чи вайбера. 

Так само Рівнеобленерго пропонує і підприємцям – непобутовим споживачам – сервіс, який дозволить дистанційно, безкоштовно, без особистого відвідування компанії обмінюватись інформацією – особистий кабінет юридичного споживача. Відтепер його функції ще більше вдосконалені.

– Питання спрощення процесу подачі показників приладів обліку, формування рахунків для оплати, коригування договірних величин так званими юридичними споживачами вже давно на порядку денному,– веде далі Андрій Ахромкін.– Справа в тому, що ці дії мають бути підтверджені документально. Саме тому непобутовим споживачам доводиться подавати документацію особисто, аби звітність була підтверджена підписами і печатками. Не секрет, що через це в наших районах електричних мереж виникають черги. 

Між тим, у нас працює кабінет юридичного споживача. Раніше, аби стати його користувачем, потрібно було відвідати абонентський відділ РЕМ, укласти відповідну угоду, а для обміну інформацією від його користувачів вимагався електронний цифровий підпис. Тепер реєстрація відбувається дистанційно, а споживачеві пропонують використовувати сервіс у зручний для нього спосіб – з використанням електронних підписів та без них. Адже ми прагнемо повністю перевести спілкування зі споживачами у безпаперову форму, хочемо, щоб нашим клієнтам було комфортно, аби вони економили свій час. За умови користування оновленим особистим кабінетом юридичного споживача підприємець взагалі може не відвідувати структури Рівнеобленерго. 

Без електронного цифрового підпису все ж необхідно буде раз у квартал навідатися до нас для обміну підтвердними паперовими документами. За наявності ж у підприємця електронного цифрового підпису такі візити взагалі не потрібні! З допомогою ЕЦП, отриманого у ДФС чи через сервіс АЦ «Цезарис», усі питання, пов’язані з розрахунком за електроенергію, можна буде вирішити дистанційно. 

Детально ознайомитися з умовами використання сервісу ви можете на офіційному сайті ПрАТ «Рівнеобленерго», реєструючись в особистому кабінеті. На всі запитання готові надати відповідь наші фахівці, особисто та в телефонному режимі за номерами 0362 694-298, 067 620 44 11, 050 490 44 11, 093 320 44 11. Окрім того, до нас можна звернутися за допомогою електронної пошти – Contact@roe.vsei.ua – усім радо відповімо та надамо необхідну консультацію! Також, за потреби, допоможемо з отриманням електронного цифрового підпису. 

Ключові слова:

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
2 + 0 =
More information?

Шість підказок про наші біди і відступництво від Бога

... Далі

І відкрилася правда, куди вели Україну всі наші вожді

 

... Далі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?