Архів новин

Пон
Втр
Срд
Чтв
Птн
Суб
Нед
1
2
3
4
5
6
7
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Жовтень 2012
 

Проект рішення Рівненської міської ради | Газета 7 Днів

Проект рішення Рівненської міської ради

09.10.2012 00:00
Переглядів:310

Проект

РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА

(Шосте скликання)

Р I Ш Е Н Н Я № ______  вiд “___” _____________ 2012 року

Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців

Керуючись статтею 12, главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України, пунктом 24 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою розширення прав підприємців Рівненська міська рада

ВИРІШИЛА:

1.Установити ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців залежно від виду діяльності в розмірах, вказаних у додатку до цього рішення (додається).

2.З метою уникнення розвитку схем мінімізації, ухилення від сплати податків платниками та значних втрат бюджету міста не встановлювати ставку єдиного податку для фізичних осіб – підприємців першої та другої групи платників на такі види діяльності:

2.1. оптова торгівля (коди за КВЕД ДК 009:2010 – 45.31, 46, за КВЕД ДК 009:2005 – 50.10.1, 50.30.1, 50.40.1, 51);

2.2. діяльність посередників (коди за КВЕД ДК 009:2010 – 46.11–46.19, за КВЕД ДК 009:2005 – 50.10.3, 50.30.3, 50.40.3, 51.1);

2.3. роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах (код за КВЕД ДК 009:2010 – 47.73, за КВЕД ДК 009:2005 – 52.31);

2.4. роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованих магазинах (код за КВЕД ДК 009:2010 – 47.74, за КВЕД ДК 009:2005 – 52.32);

2.5. торгівля транспортними засобами (код за КВЕД ДК 009:2010 – 45.1, 45.4, за КВЕД ДК
009:2005 – 50.1, 50.4);

2.6. діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (код за КВЕД ДК 009:2010 – 71.12, КВЕД ДК 009:2005 – 74.20);

2.7. будівництво (коди за КВЕД ДК 009:2010 – 41, 42, 43.1, 43.39, 43.99, КВЕД ДК 009:2005 – 45.2, 45.11, 45.45).

2.8. інші види діяльності, не зазначені в додатку до цього рішення.

3.На види діяльності, передбачені підпунктом 2.8 пункту 2 цього рішення, якщо вони не заборонені статтею 291 Податкового кодексу України, у разі звернення фізичних осіб – підприємців можуть встановлюватися ставки єдиного податку за окремим рішенням Рівненської міської ради із внесенням відповідних змін до цього рішення.

4.Установити, що це рішення підлягає обов’язковому опублікуванню в газеті Рівненської міської ради «Сім днів».

5.З моменту набрання чинності цим рішенням вважати такими, що втратили чинність:

– рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 172 «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності»;

– рішення Рівненської міської ради від 27.12.2011 № 1542 «Про внесення змін та доповнень до рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 172 «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності»;

– рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 171 «Про встановлення розміру фіксованого податку для громадян, які здійснюють господарську діяльність без створення юридичної особи».

6.Контроль за виконанням цього рішення доручити всім постійним комісіям міської ради та секретарю міської ради А. Грещуку, а організацію його виконання – начальнику Державної податкової інспекції у м. Рівному М. Калитюку.

Міський голова Володимир ХОМКО

Додаток до рішення Рівненської міської ради
від _____________ 2012 року № ___________

Ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, залежно від видів діяльності, якими вони займаються

№ з/п Види підприємницької діяльності Код за класифікацією видів економічної діяльності

(ДК 009:2010)

Код за класифікацією видів економічної діяльності

(ДК 009:2005)

Місячна ставка єдиного податку

(у % від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року)

І група платників єдиного податку ІІ група платників єдиного податку
1 2 3 4 5 6
1 Роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках 47.8 52.62 10 15
2 Господарська діяльність з надання побутових послуг населенню:
в тому числі:
2.1 Виготовлення взуття за індивідуальним замовленням 15.20 19.30.0 10 15
2.2 Послуги з ремонту взуття 95.23 52.71.1 6 6
2.3 Виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням 14.12

14.13

18.22.0 10 15
2.4 Виготовлення виробів із шкіри за індивідуальним замовленням 14.11 18.10.0 10 20
2.5 Виготовлення виробів з хутра за індивідуальним замовленням 14.20 18.30.0 10 20
2.6 Виготовлення спіднього одягу за індивідуальним замовленням 14.14 18.23.0 10 15
2.7 Виготовлення текстильних виробів і текстильної галантереї за індивідуаль-ним замовленням 13.9 18.2

17.40.0

17.54.0

10 15
2.8 Виготовлення головних уборів за індивідуальним замовленням 14.19 18.24.0 10 15
2.9 Додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням 13.30 10 15
2.10 Послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів 95.29 52.74 10 15
2.11 Виготовлення та в’язання трикотажних виробів за індивідуальним замовленням 14.3 17.7 10 15
2.12 Послуги з ремонту трикотажних виробів 95.29 52.7 10 15
2.13 Виготовлення килимів та килимових виробів за індивідуальним замовленням 13.93 17.51.0 10 20
2.14 Послуги з ремонту та реставрації килимів та килимових виробів 95.29 52.7 10 20
2.15 Виготовлення шкіряних галантерейних та дорожніх виробів за індивідуальним замовленням 15.12 19.20.0 10 20
2.16 Послуги з ремонту шкіряних галантерейних та дорожніх виробів 95.23 52.71.2 10 20
2.17 Виготовлення меблів за індивідуальним замовленням 31.0 36.1 10 20
2.18 Послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів 95.24 36.11.0 36.14.0

52.7

10 20
2.19 Виготовлення теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням 16.2 20.30.0 10 20
2.20 Технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за індивідуальним замовленням 45.20

45.40

50.20.0

50.40.4

10 20
2.21 Послуги з ремонту радіотелевізійної та іншої аудіо- та відеоапаратури 95 52.72.1 10 20
2.22 Послуги з ремонту електропобутової техніки та інших побутових приладів 95 52.72.2 10 20
2.23 Послуги з ремонту годинників 95.25 52.73.1 5 5
2.24 Послуги з ремонту велосипедів 95.29 52.74.9 5 7
2.25 Послуги з технічного обслуговування і ремонту музичних інструментів 95.29 36.30.2 5 7
2.26 Виготовлення металовиробів за індивідуальним замовленням 25 (крім 25.3,25.4) 28 (крім 28.22,28.3) 10 20
2.27 Послуги з ремонту інших предметів особистого користування, домашнього вжитку та металовиробів 95.29 52.7 10 20
2.28 Виготовлення ювелірних виробів за індивідуальним замовленням 32.12 36.22.0 10 20
2.29 Послуги з ремонту ювелірних виробів 95.25 52.73.2 10 20
2.30 Прокат речей особистого користування та побутових товарів 77.2 71.40.0 10 20
2.31 Послуги з виконання фоторобіт 74.20 74.81.0 10 20
2.32 Послуги з оброблення плівок 74.20 74.81.0 10 20
2.33 Послуги з прання, оброблення білизни та інших текстильних виробів 96.01 93.01.1 10 20
2.34 Послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів 96.01 93.01.2 10 20
2.35 Вичинка хутрових шкур за індивідуальним замовленням 15.11 18.30.0 10 20
2.36 Послуги перукарень 96.02 93.02.0 10 20
2.37 Ритуальні послуги 96.03 93.03.0 10 20
2.38 Послуги, пов’язані з сільським та лісовим господарством 01.1, 01.2,

01.3, 01.4, 01.5,

01.6, 02.30

01.1, 01.2, 01.3, 01.4, 02.01 10 20
2.39 Послуги домашньої прислуги 97.00 95.00.0 5 10
2.40 Послуги, пов’язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням 81.2 74.70.0 10 15
3 Виробництво харчових продуктів 10 15 х 20
4 Виробництво безалкогольних напоїв; виробництво мінеральних вод та інших вод, розлитих у пляшки 11.07 15.98.0 х 20
5 Оброблення деревини та виготовлення виробів з деревини 16 20.10, 20.30 20.40, 20.50 х 20
6 Виготовлення виробів з паперу та картону 17.2 21.2 х 20
7 Поліграфічна діяльність і надання пов’язаних з нею послуг 18.1 22 (крім 22.3) х 20
8 Формування й оброблення листового скла (нарізання скла) 23.12 26.12.0 х 20
9 Виробництво господарських і декоративних керамічних виробів 23.41 26.2 х 20
10 Виготовлення виробів із бетону, гіпсу та цементу 23.6 26.6 х 20
11 Різання, оброблення та оздоблення декоративного та будівельного каменю (виготовлення надмогильних пам’ятників) 23.70 26.70.0 х 20
12 Виробництво меблів 31 36.1 х 20
13 Виробництво спортивних товарів 32.30 36.40.0 х 20
14 Виробництво ігор та іграшок 32.40 36.50.0 х 20
15 Електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи 43.2 45 х 20
16 Штукатурні роботи 43.31 45.41 х 20
17 Установлення столярних виробів 43.32 20.30, 45.42 х 20
18 Покриття підлоги й облицювання стін 43.33 45.43 х 20
19 Малярні роботи та скління 43.34 45.44 х 20
20 Покрівельні роботи 43.91 20.30, 45.22 х 20
21 Роздрібна торгівля, крім торгівлі транспортними засобами, мотоциклами, фармацевтичними, медичними, ортопедичними, підакцизними товарами, предметами мистецтва та антикваріату 45.32, 45.4, 47

( крім 47.73, 47.74, 47.26, 47.3)

50.30.2,

52

(крім 52.25, 52.26, 52.31, 52.32)

х 20
22 Діяльність готелів (тимчасове розміщування) 55 55.1, 55.2 х 20
23 Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення 49.31 60.21 х 20
24 Надання послуг таксі 49.32 60.22.0 х 10
25 Вантажний автомобільний транспорт, надання послуг перевезення речей 49.4 60.24.0 х 20
26 Надання інформаційних послуг 63 72 х 20
27 Комп’ютерне програмування, консультування та пов’язана з ними діяльність 62.0 72 х 20
28 Надання в оренду й експлуатацію власного нерухомого майна, крім орендованого:

– земельних ділянок, загальна площа яких не перевищує 0,2 га;

– житлових приміщень, загальна площа яких не перевищує 100 м2;

– нежитлових приміщень (споруд, будівель), загальна площа яких не перевищує 300 м2

68.20 70.20.0 х 20
29 Діяльність у сфері права, крім нотаріальної діяльності 69.10 74.11.1 х 20
30 Рекламна діяльність 73.1 74.40.0 х 20
31 Діяльність у сфері спорту 93.1 92.6 х 20
32 Діяльність із забезпечення фізичного комфорту 96.04 93.04.0 х 20
33 Чищення взуття за допомогою автомата 96.09 93.05.0 х 20
34 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування 56.10 55.3 х 20
35 Постачання готових страв 56.2 55.52.0 х 20
36 Пакування 82.92 74.82.0 х 20
37 Надання послуг перекладу 74.30 74.85.0 х 20
38 Допоміжна діяльність у сфері освіти (діяльність репетиторів) 85.60 80.42.0 х 10
39 Медична та стоматологічна практика 86.2 85.12.0,

85.13.0

х 20
40 Ветеринарна діяльність 75.00 85.20.0 х 20
41 Діяльність туристичних агентств 79.11 63.30 х 20
42 Надання бухгалтерських послуг, крім аудиту 69.2 74.12.0 х 20
43 Прісноводне рибальство та рибництво 03.12, 03.22 05.01, 05.02 х 20
44 Організація інших видів відпочинку та розваг, крім розваг, визначених ст.267 Податкового кодексу України 93.29 92.34,

92.72

х 20
45 Постачання інших готових страв (громадське харчування в загальноосвітніх навчальних закладах) 56.29 55.51 х 10
46 Виробництво іншої продукції, н.в.і.у. (виготовлення та реалізація виробів народної творчості та штучних квітів) 32.99 36.63 х 10
47 Виробництво пластмасових виробів 22.2 25.2 х 20
48 Ремонт комп’ютерів і периферійного устаткування 95.11 72.50 х 20
49 Інший пасажирський наземний транспорт н.в.і.у. (міжміські перевезення) 49.39 60.21 х 20

Секретар міської ради Андрій ГРЕЩУК

Повідомлення

Управління бюджету і фінансів виконавчого комітету Рівненської міської ради спільно з Державною податковою інспекцією у м. Рівному розробило проект регуляторного акта «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців».

Із зауваженнями і пропозиціями звертатися протягом місяця з дня опублікування за адресою: Державна податкова інспекція у м. Рівному м. Рівне, вул. Відінська, 8, тел. 26-66-62; управління бюджету і фінансів вул. Соборна, 12-а, тел. 22-70-41.

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Рівненської міської ради «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців»

Назва регуляторного органу: управління бюджету і фінансів виконавчого комітету Рівненської міської ради, Державна податкова інспекція у м. Рівному

Назва документа: рішення Рівненської міської ради

Розробник аналізу регуляторного впливу: управління бюджету і фінансів виконавчого комітету Рівненської міської ради, Державна податкова інспекція у м. Рівному

Відповідальна особа: начальник управління бюджету і фінансів Шульга В. О., начальник Державної податкової інспекції у м. Рівному Калитюк М. М.

Контактні телефони: 0(362) 22-70-41, 26-66-62.

1. Визначення проблеми. Визначення причини проблеми. Обґрунтування.

Відповідно до статті 10 Податкового кодексу України єдиний податок належить до переліку місцевих податків та зборів і є обов’язковим для встановлення місцевими радами.

Рішенням Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 172 «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності» було встановлено ставки єдиного податку відповідно до вимог Указу Президента України від 03.07.98 №727/98 «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва». 4 листопада 2011 року Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності», відповідно до якого внесено суттєві зміни до порядку оподаткування єдиним податком, а вищезгаданий Указ Президента України втратив чинність.

Главою 1 розділу ХІV Податкового кодексу України встановлено правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.

На виконання вимог Податкового кодексу України та з метою забезпечення додаткових надходжень до бюджету міста Рівного було ухвалено рішення Рівненської міської ради від 27.12.2011
№ 1542 «Про внесення змін та доповнень до рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011
№ 172 “Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності”». Додатком до згаданого рішення встановлено ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, залежно від видів діяльності, якими вони займаються. При цьому перелік видів діяльності згідно з додатком є вичерпним, а рішення ради не передбачає порядку визначення ставки єдиного податку на інші види діяльності. З метою вирішення цього питання та ухвалення єдиного документа, яким встановлюються ставки єдиного податку для фізичних осіб підприємців на території міста, пропонується прийняти рішення «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців».

2. Визначення груп, на які проблема має найбільший вплив.

У сферу впливу згаданої проблеми потрапляють фізичні особи-підприємці, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку, і міська рада.

3. Обґрунтування неможливості вирішення питання ринковим механізмом.

Проблема не може вирішуватися ринковим способом, оскільки встановлення місцевих податків і зборів, у тому числі ставки єдиного податку для фізичних осіб-підприємців, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку, є прерогативою міської влади.

4. Обґрунтування неможливості розв’язання проблеми за допомогою наявних регуляторних актів.

У рішенні Рівненської міської ради від 27.12.2011 № 1542 «Про внесення змін та доповнень до рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 172 «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності» не передбачено порядку встановлення ставки єдиного податку на інші види діяльності, не заборонені Податковим кодексом України.

5. Мета регулювання:

– встановити ставки єдиного податку для фізичних осіб-підприємців;

– забезпечити сплату податку фізичними особами-підприємцями відповідно до встановлених ставок податку;

– забезпечити додаткові надходження до бюджету міста.

6. Альтернативи.

Можливі такі альтернативні варіанти:

– збереження існуючого стану, тобто неприйняття рішення «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців». У цьому разі діятиме рішення Рівненської міської ради від 27.12.2011 № 1542 «Про внесення змін та доповнень до рішення Рівненської міської ради від 17.02.2011 № 172 “Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності”» і в разі обрання фізичною особою – підприємцем спрощеної системи оподаткування за видом діяльності, не передбаченим у додатку до рішення, він сплачуватиме мінімальний розмір єдиного податку (тобто 1% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року, для І групи платників та 2% для ІІ групи платників), що призведе до втрат бюджету. Відповідно до статті 12 Податкового кодексу України, у разі неприйняття міською радою відповідного рішення про встановлення місцевого податку, такий податок справлятиметься, виходячи з норм Податкового кодексу України із застосуванням мінімальної ставки, що призведе до втрат доходів бюджету міста;

– ухвалення рішення Рівненської міської ради «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців» забезпечить виконання вимог Податкового кодексу України та збільшення надходжень до бюджету міста.

7. Механізми для розв’язання проблеми.

Регуляторний вплив здійснюється шляхом ухвалення рішення та встановлення нових ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців.

8. Обґрунтування терміну дії.

Термін дії регуляторного акта розпочинається з моменту набрання чинності і діятиме до внесення змін до діючого законодавства.

9. Показники результативності та заходів із відстеження.

У результаті проведення як базового, так і повторного дослідження будуть аналізуватися такі показники:

– рівень виконання показників сплати податку (щоквартально);

– тенденції зміни кількості платників.

Контроль за справлянням єдиного податку здійснює Державна податкова інспекція у м. Рівне.

Аналіз вигод і витрат проекту рішення Рівненської міської ради «Про ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців»

Категорія суб’єктів, на які впливає документ
Органи влади
Вигоди Витрати
Збільшення обсягу надходжень до бюджету в результаті встановлення ставок єдиного податку на суму близько 136,0 тис. грн на рік Немає
Фізичні особи – підприємці
Вигоди Витрати
Спрощення оподаткування. Платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з таких податків і зборів:

1) податку на доходи фізичних осіб у частині доходів (об’єкта оподаткування), що отримані в результаті господарської діяльності фізичної особи та оподатковані згідно з главою 1 розділу ХІV Податкового кодексу України;

2) податку на додану вартість з операцій із постачання товарів, робіт і послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, крім податку на додану вартість, що сплачується фізичними особами та юридичними особами, які обрали ставку єдиного податку, визначену підпунктом 1 пункту 293.3 статті 293 Податкового кодексу;

3) земельного податку, крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються ними для провадження господарської діяльності;
4) збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності;

5) збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.

Сплата єдиного податку відповідно до встановленої ставки
Населення
Вигоди Витрати
Збільшення надходжень до бюджету розвитку міста, що забезпечить можливість збільшення капітальних видатків (на будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію об’єктів соціально-культурної сфери і житлово-комунального господарства; розвиток дорожнього господарства тощо) Немає

Начальник управління бюджету і фінансів ШУЛЬГА В. О.

7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.

Реклама

Loading...

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
3 + 17 =
More information?

Шість підказок про наші біди і відступництво від Бога

... Далі

І відкрилася правда, куди вели Україну всі наші вожді

 

... Далі

Опитування

Який спосіб ви вважаєте найкращим для управління багатоквартирним будинком?