Про проведення продажу на аукціоні об’єкта приватизації | Газета 7 Днів
Про проведення продажу на аукціоні об’єкта приватизації
На виконання рішення Рівненської міської ради № 1920 від 24.11.2016 управління комунальною власністю Рівненської міської ради оголошує проведення 07.04.2017 продажу на аукціоні об’єкта приватизації – нежитлових приміщень, а саме:
1. Назва об’єкта приватизації, його місцезнаходження:
нежитлові приміщення, які розташовані на цокольному поверсі чотирнадцятиповерхового цегляного житлового будинку в м. Рівне, вул. Дубенська, 46.
2. Відомості про будівлі (споруди, приміщення) та земельну ділянку, на якій розташований об’єкт, умови користування ними: нежитлові приміщення, які розташовані на цокольному поверсі чотирнадцятиповерхового цегляного житлового будинку в м. Рівне, вул. Дубенська, 46, загальною площею 479,2 кв. м. Земельна ділянка окремо не виділена.
3. Початкова ціна, умови продажу та експлуатації об’єкта: 1607316 грн, у т. ч. ПДВ – 267886 грн.
Умови продажу та експлуатації об’єкта:
- утримання об’єкта та прилеглої території в належному санітарно-технічному стані, укладення договорів на комунальні послуги та на спільне користування прилеглою територією з експлуатаційними організаціями;
- забезпечення доступу до систем тепло-, водо- та енергопостачання експлуатаційним організаціям;
- подальше використання нежитлового приміщення вирішує Переможець аукціону у відповідності до чинного законодавства, крім розміщення в ньому об’єктів виробничого призначення, закладів грального бізнесу, інтерактивних та Інтернет клубів;
- питання землекористування вирішується Переможцем аукціону самостійно в порядку, встановленому чинним законодавством;
- Переможець аукціону відшкодовує витрати, пов’язані з проведенням експертної оцінки об’єкта, який виставляється на аукціон, витрати, пов’язані з оголошенням аукціону в ЗМІ та послуги ліцитатора;
- якщо об’єкт приватизації відчужується Переможцем аукціону, то умови Договору купівлі-продажу зберігають чинність для нового власника згідно з чинним законодавством;
- оплата за об’єкт приватизації проводиться Переможцем аукціону протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу шляхом безготівкового перерахування на обумовлений Договором рахунок.
4. Сума грошових коштів, що має вноситися учасниками аукціону в розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу, – 160731,60 грн, у т. ч. ПДВ – 26788,60 грн.
5. Назва банку, адреса та номер
рахунку, відкритого для розрахунків
за придбані об’єкти приватизації:
р/р 37326006001012, Управління комунальною власністю в ГУДКСУ Рівненської області, МФО 833017, код 26259563.
6. Плата за реєстрацію заяви в розмірі 17 грн для участі в аукціоні вноситься на р/р 31418544700002 УК в м. Рівному/м. Рівне, 24060300 в ГУДКУ Рівненської області, МФО 833017, код 38012714.
7. Кінцевий термін прийняття заяви на участь в аукціоні – 03.04.2017 до 17.15 в управлінні комунальною власністю за адресою: м. Рівне, вул. Соборна, 12а, каб. 211.
8. Час та місце особистого ознайомлення з об’єктом: з моменту опублікування повідомлення управління комунальною власністю надає можливість усім особам, які бажають взяти участь в аукціоні, отримати консультації з питань проведення аукціону, ознайомитися з об’єктом приватизації.
9. Час та місце проведення аукціону : аукціон з приватизації нежитлового приміщення відбудеться за адресою: м. Рівне, вул. Соборна, 12а, зал засідань міськвиконкому (3-ій поверх) 07.04.2017 о 10.00.
10. Адреса, номер телефону, час роботи управління комунальною власністю: м. Рівне, вул. Соборна, 12а, каб. 211. Контактні телефони: 63-59-16, 26-75-23; працюємо з понеділка по четвер – з 8.00 до 17.15, у п’ятницю – з 8.00 до 16.00, обід з 13.00 до 14.00.
Умови участі в аукціоні:
- управління комунальною власністю забезпечує рівні умови участі в аукціоні всіх заявників та дотримання конфіденційності інформації, що міститься у поданих матеріалах.
Для участі в аукціоні заявники подають до управління комунальною власністю:
1. заяву на участь в аукціоні встановленого зразка;
2. документ, що посвідчує фізичну особу або представника юридичної особи, їхні повноваження;
3. квитанцію про сплату реєстраційного внеску – 17 грн на рахунок 31418544700002 УК у м. Рівному/м. Рівне/24060300 в ГУДКУ Рівненської області, МФО 833017, код 38012714;
4. документ про внесення грошових коштів у розмірі 10 відсотків початкової ціни об’єкта на рахунок 37326006001012 управління комунальною власністю в ГУДКСУ Рівненської області, МФО 833017, код 26259563;
5. довідку органа державної податкової служби про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) у разі придбання об’єкта приватизації за рахунок грошових коштів – для покупців – фізичних осіб;
6. нотаріально посвідчені копії установчих документів – для покупців – юридичних осіб;
7. гарантійний лист про відшкодування витрат, пов’язаних із проведенням експертної оцінки об’єкта, який виставляється на аукціон, та витрат, пов’язаних із оголошенням аукціону в ЗМІ і послуг ліцитатора.
Після закінчення аукціону внесені учасниками аукціону грошові кошти у розмірі 10% початкової ціни об’єкта у десятиденний строк повертаються всім учасникам аукціону, крім переможця.
Переможцю аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону або укладення договору купівлі-продажу об’єкта, грошові кошти у розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта, внесені учасником для участі в аукціоні, не повертаються.
У разі невідповідності документів вимогам чинного законодавства, а також у випадку подання неповного пакета документів заява на участь в аукціоні не приймається і покупець як учасник аукціону не реєструється.
Учасник аукціону має право відкликати свою заяву до кінцевого терміну прийому заяв, повідомивши про це управління комунальною власністю письмово за адресою: м. Рівне, вул. Соборна, 12а, каб. 211.
7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.