ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ | Газета 7 Днів
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ
Україна
Проект: «Впровадження енергозбереження у трьох школах та системи енергоменеджменту в бюджетних установах м. Рівне».
ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ
Лот RIV-2
Контракт:
- капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 Рівненської міської ради (заміна вікон та влаштування утеплення) по вул. Карпинського, 15а у м. Рівному;
- капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 Рівненської міської ради (заміна вікон та влаштування утеплення) по вул. Дубенській, 133 у м. Рівному.
Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради , надалі – «Замовник», має намір використати частину коштів кредиту, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО), та кошти міського бюджету на оплату контракту.
Замовник запрошує Підрядників подавати свої запечатані пропозиції для отримання контракту, що фінансуватиметься коштами кредиту та коштами міського бюджету, націленого на придбання:
- постачання та встановлення матеріалів для капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 Рівненської міської ради:
- Утеплення стін ( 3723,62 м²);
- Заміни вікон (750,36 м² ) та зовнішніх дверей (27,88 м²) на енергоефективні;
- Встановлення протипожежних металевих дверей ( 3,6м²)
- постачання та встановлення матеріалів для капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 Рівненської міської ради:
- Утеплення стін (7161,95 м²);
- Заміни вікон (607,23 м²) та зовнішніх дверей (54,64 м²) на енергоефективні;
- Утеплення покрівлі (3312,55 м²)
- Заміна вікон (зенітних ліхтарів) (179,28м²) на енергоефективні;
- Встановлення протипожежних металевих дверей (8,55м²)
Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:
- учасник тендеру має фінансовий, технічний та виробничий потенціал та потужності, необхідні для виконання Контракту, а також середньо-річний дохід Учасника протягом попередніх трьох років має бути щонайменше у 2 рази більшим від ціни його тендерної пропозиції. У разі подання тендеру СПКА, лідируючий партнер повинен задовольняти цій вимозі щонайменше на 50%;
- учасник тендеру успішно постачав подібні устаткування та роботи іншим замовникам, і виконав, принаймні, п’ять (5) подібних контрактів за останні п’ять років;
- учасник тендеру або його агент зможуть виконати взяті на себе гарантійні зобов'язання;
- учасник тендеру не є банкрутом і проти нього не відкриті провадження щодо неплатоспроможності або банкрутства відповідно до чинного законодавства;
- у випадках, коли Учасник тендеру пропонує свої послуги з постачання Устаткування, які він не виготовляє, Учасник повинен засвідчити, що він отримав всі необхідні повноваження від Виробника на постачання Устаткування у країні Замовника;
Учасники тендеру отримають тендерні документи безоплатно електронною поштою у формі PDF,Word,Excel файлів. Якщо буде заявка на отримання паперових документів, то вони будуть негайно відправлені з кур’єром (або можуть бути отримані в офісі за вказаною нижче адресою) після оплати незворотної комісіїу сумі 1200грн, за умови отримання тендерної документації безпосередньо у Замовника або пересилання територією України.
За умови пересилання тендерної документації за межі України: 234 долари США (двісті тридцять чотири долари США, в грн. по курсу НБУ на день оплати).
Спосіб оплати – перерахунок коштів на вказаний банківський рахунок. Одержувач: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
код ЄДРПОУ 05517742
р.рах. 26002000006560
В ПАТ «УКРСОЦБАНК»
МФО 300023
Призначення «Відшкодування витрат за виготовлення тендерної документації»
Відправник не несе відповідальності за втрату чи пізню доставку відправлення. Платіж треба направляти на банківський рахунок Замовника.
Тендери повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до 19.06.2017р. 11год. 00хв., після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.
Потенційні Учасники тендерів можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:
П.І.Б.: Кушнір Сергій Олександрович
Замовник: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Адреса: 33028, Україна, м. Рівне, вул. Лермонтова, 6
Телефон: (0362)63-42-43
Факс: (0362)63-36-24
Дата : 03.05.2017 р.
INVITATION FOR TENDERS
Ukraine
Project: «Energy efficiency implementation in three schools and energy management system in budgetary institutions of Rivne».
INVITATION FOR TENDERS
Lot RIV-2
Contract:
- Complete repair of Secondary School Nr.18 of Rivne City Council (windows replacement and insulation) located on Karpynskoho Street. 15 a, in Rivne city;
- Complete repair of Secondary School Nr.27 of Rivne City Council (windows replacement and insulation) located on Dubenskiy Street, 133, in Rivne city.
Capital Construction administration of Executive Committee of Rivne CityCouncil hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use part of the proceeds of a loan from the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) and city budget funds to pay the contract.
The Employer now invites tenders from Contractors for the following contract to be funded from part of the proceeds of the loan and city budget funds aimed for purchasing:
- Supply and material installation for the complete repair of the Secondary School Nr.18 of Rivne City Council:
· Facade insulation (3723,62 m2);
· Energy efficient windows (750,36 m2) and external doors (27,88 m2) replacement;
· Metal fire doors installation (3,6 m2)
- Supply and material installation for the complete repair of the Secondary School Nr.27 of Rivne City Council:
· Facade insulation (7161,95 m2);
· Energy efficient windows (607,23 m2) and external doors (54,64 m2) replacement;
· Roof insulation (3312,55 m2)
· Energy efficient windows (rooflights) replacement (179,28 m2);
· Metal fire doors installation (8,55 m2)
To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:
· the Tenderer, has the financial, technical and production capability and capacity necessary to perform the Contract, and Tenderer’s average annual revenue in the previous three years was at least two times greater than price of his tender. In case of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least 50% compliance with the requirement;
· the Tenderer has satisfactorily supplied similar plant and works to other purchasers and completed at least five (5) similar contracts in the recent five years
· the Tenderer or its agent will be able to carry out warranty obligations;
· the Tenderer is not bankrupt or under bankruptcy procedures according to the national legislation or regulations;
· in the case of a Tenderer offering to supply plant under the Contract which the Tenderer does not manufacture or otherwise produce, the Tenderer has been duly authorised by the plant’s manufacturer or producer to supply the plants in the Purchaser’s country.
Tender documents, upon request from prospective tenderer, will be sent by email free of charge in electronic format (PDF, Word, Excel files). If requested, the documents will be sent by Employer to Tenderer by a courier (or can be received in the office – see the address below) after the payment of non-refundable commission in the amount of 1200 UAH, subject to the receiving the tender documentation directly from the Customer or forwarding in Ukraine.
In case of sending the documents outside of Ukraine: 234 USD (two hundred thirty four USA dollars, in Hryvna according to the exchange rate on the day of payment).
Payment methods – money transfer on the bank account.
Receiver: Capital Construction administration Executive Committee of Rivne City Council
EDRPOU code: 05517742
Account No. 26002000006560
Beneficiary bank: PAT Ukrsotsbank (PJSC “Ukrsotsbank”)
MFO (soft code) 300023
Purpose: “Reimbursement of expenses for tender document production”
Sender is not responsible for loss or delivery delay of the shipment. Payment is made on the bank account of the Customer.
Tenders must be delivered to the office at the address below before 19 June 2017 at 11.00 am at which time they will be opened in the presence of those tenderers’ representatives who choose to attend.
Prospective tenderers may obtain further information from, and also inspect and acquire the tender documents at, the following office:
Author and Contact: Kushnir Serhiy Oleksadrovych
Contracting authority (Employer): Capital Construction administration Executive Committee of Rivne City Council
Address: 33028, Ukraine, Rivne, 6 Lermontova Street
Tel: +38 (0362)63-42-43
Fax: +38 (0362)63-36-24
Date: 3 May 2017
7d.rv.ua дозволяє безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті “7 днів” за умови гіперпосилання та згадки першоджерела.